awaces Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Hallo mijn computer is ongeveer 2 maanden oud. Yoen ik er COD4 op had gezet werkte het prima. Later van tijd kwamen nog meerdere games op mijn pc. Alles bleef prima werken. Tot ik GTAIV erop plaatste. Cod4 krijgt momenteel een constante connection interrupted. En GTAIV heeft een lag wanneer ik wil bewegen in het spel. dus wanneer ik het toestenbrod eigenlijk gebruik. rondkijken toont geen problemen (bewegen met de muis dus) ROUTER Computer gegevens: Intel® Core™ i5-750 processor 2,66 GHz, 8 MB Intel® Smart Cache, Intel® Turbo Boost Technology 4 GB werkgeheugen Authentieke Windows® 7 Home Premium 1000 GB harde schijf Merk nVidia Productnaam GeForce GT 240 Productcode GeForce GT 240 Getest door HWI Datum introductie 20-11-2009 Prijs (min. / gem.) € 69,00 / € 86,89 Specificaties Chip-codenaam GT215 Interface PCI-Express 2.0 x16 Geheugen 512 MB Kloksnelheid - Chip 550 MHz Kloksnelheid - Geheugen 850 MHz Kloksnelheid - Shaders 1340 MHz Geheugencontroller 128 bit Type geheugen GDDR5 DirectX versie DirectX 10.1 Vertex Shader versie 4.1 Pixel Shader versie 4.1 Unified Shaders 96 Extra Power-connector Chip - Transistors 727 mln Chip - Productieprocédé 40 nm SLI-compatible Crossfire compatible Geïntegreerde H.264 videodecoder Geïntegreerde VC-1 videodecoder Maximaal stroomverbruik (TDP) 69 W Chip-codenaam: GT215 , Interface: PCI-Express 2.0 x16 , Geheugen: 512 MB , Geheugencontroller: 128 bit , DirectX versie: DirectX 10.1 , Unified Shaders: 96 Meer info over mijn computer is beschikbaar. Vraag maar wat je moet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Controleer eens in je router (eigen ip in de adresbalk intypen) of UPnP aanstaat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
awaces Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2010 Controleer eens in je router (eigen ip in de adresbalk intypen) of UPnP aanstaat? Heb gewoon 11 euro opgelegt, en een ander systeem gebruikt, dus nu zit er een bakje in het stopcontact die verbonden is met modem. En het andere bakje is verbonden met mijn pc. heet COD4 probleem is opgelost. Maar nu zit ik nog met GTAIV aan de stok. BTW kan ik even de naam weten van het internetsysteem dat ik gebruik ^^ xD En, is mijn grafische kaart zwaar genoeg? Ik geloof van wel? Waaraan zie ik hoe sterk mijn grafische kaart is want dat weet ik eigenlijk niet goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
awaces Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Bumb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.