onbekendeIV Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) sinds vanochtend wil mijn ps3 niet meer opstarten. ik zat net gta iv te doen tot ie vast liept en uitviel met een rood flikkerend lichtje, hij wou na 10min weer aan maar na 10min te spelen gebeurde het weer maar dit keer wou hij niet meer opstarten en het probleem doet nog steeds voort. kan iemand zeggen wat her probleem kan zijn hij gaat van groen-geel-rood mvg http://www.youtube.com/watch?v=aKbdqZULqPo Bewerkt: 9 januari 2010 door onbekendeIV Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Hoor je toevallig ook 3 piepjes? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 ' date=' 9 januari 2010 - 19:43 ' timestamp='1263062601' post='1567871']Hoor je toevallig ook 3 piepjes? ja Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Dan is het apparaat oververhit geweest en daardoor zijn er onderdelen gesmolten. Heb je nog garantie? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Dan is het apparaat oververhit geweest en daardoor zijn er onderdelen gesmolten. Heb je nog garantie? nee dat heb ik niet meer maar ik laat hem repareren kan dat nog? Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Ik denk dat als je hem wilt gaan laten repareren dat het wel redelijk wat geld gaat kosten. Ik zou zeggen, je krijgt mijn garantiepapier, maar waar woon je ? EDIT : Ik woon in België, dus je zult dichtbij moeten wonen, anders denk ik niet dat ik je mijn papier kan geven. Of je kan het aan 1 van je vrienden vragen, maar reparatie kost veel geld Bewerkt: 9 januari 2010 door Michael_Scofield94941 Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Ik denk dat als je hem wilt gaan laten repareren dat het wel redelijk wat geld gaat kosten. Ik zou zeggen, je krijgt mijn garantiepapier, maar waar woon je ? maar hij is al open geweest toen ik hem kreeg. reparatie kost rond de 75 100 euro (mn vader betaalt het!) Bewerkt: 9 januari 2010 door onbekendeIV Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Ik denk dat als je hem wilt gaan laten repareren dat het wel redelijk wat geld gaat kosten. Ik zou zeggen, je krijgt mijn garantiepapier, maar waar woon je ? maar hij is al open geweest toen ik hem kreeg. reparatie kost rond de 75 100 euro (mn vader betaalt het!) Dan heb je geluk Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Ik denk dat als je hem wilt gaan laten repareren dat het wel redelijk wat geld gaat kosten. Ik zou zeggen, je krijgt mijn garantiepapier, maar waar woon je ? maar hij is al open geweest toen ik hem kreeg. reparatie kost rond de 75 100 euro (mn vader betaalt het!) Dan heb je geluk maar ik ben nog steeds bang dat hij dood is Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Is hij ook.. nu dan even. Bij Sony vervangen ze de gesmolten onderdelen en dan werkt hij weer zoals hij ooit deed. Bewerkt: 9 januari 2010 door KillerZero86 Reageren
Rullez Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Zover ik weet krijg je een Yellow Light Of Death gewoon vergoed als je PS3 binnen 3 jaar stuk gaat. Ga dus eerst even lang de winkel waar je hem heb verkocht met je verlopen garantie bon en leg je probleem goed uit. Zeg er ook gelijk bij dat je recht heb op 3 jaar garantie op elk elektronisch apparaat wat je koop, waar dus ook je PlayStation 3 onder valt. @Hierboven: Het lijk mij echt stug dat er onderdelen gesmolten zijn. Als hij een YLOD heeft is er een hardeschijf probleem. Bewerkt: 9 januari 2010 door Rullez Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Zover ik weet krijg je een Yellow Light Of Death gewoon vergoed als je PS3 binnen 3 jaar stuk gaat. Ga dus eerst even lang de winkel waar je hem heb verkocht met je verlopen garantie bon en leg je probleem goed uit. Zeg er ook gelijk bij dat je recht heb op 3 jaar garantie op elk elektronisch apparaat wat je koop, waar dus ook je PlayStation 3 onder valt. ik heb hem niet nieuw gekocht maar ik heb er vaak met mn oom (vorige eigenaar) en heb hem vaak gezien. Reageren
Rullez Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Zover ik weet krijg je een Yellow Light Of Death gewoon vergoed als je PS3 binnen 3 jaar stuk gaat. Ga dus eerst even lang de winkel waar je hem heb verkocht met je verlopen garantie bon en leg je probleem goed uit. Zeg er ook gelijk bij dat je recht heb op 3 jaar garantie op elk elektronisch apparaat wat je koop, waar dus ook je PlayStation 3 onder valt. ik heb hem niet nieuw gekocht maar ik heb er vaak met mn oom (vorige eigenaar) en heb hem vaak gezien. Dan zou ik de hulplijn van Sony eens even bellen als ik jou was. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Zover ik weet krijg je een Yellow Light Of Death gewoon vergoed als je PS3 binnen 3 jaar stuk gaat. Ga dus eerst even lang de winkel waar je hem heb verkocht met je verlopen garantie bon en leg je probleem goed uit. Zeg er ook gelijk bij dat je recht heb op 3 jaar garantie op elk elektronisch apparaat wat je koop, waar dus ook je PlayStation 3 onder valt. ik heb hem niet nieuw gekocht maar ik heb er vaak met mn oom (vorige eigenaar) en heb hem vaak gezien. Dan zou ik de hulplijn van Sony eens even bellen als ik jou was. die gerantie sticker aan de zijkant mist er zie het probleem in mn filmpje Bewerkt: 9 januari 2010 door onbekendeIV Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 @Hierboven: Het lijk mij echt stug dat er onderdelen gesmolten zijn. Als hij een YLOD heeft is er een hardeschijf probleem. 3 piepjes betekend toch dat hij oververhit is (geweest)? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.