Jump to content

probleem met ps3

Recommended Posts

Geplaatst:

Zover ik weet krijg je een Yellow Light Of Death gewoon vergoed als je PS3 binnen 3 jaar stuk gaat. Ga dus eerst even lang de winkel waar je hem heb verkocht met je verlopen garantie bon en leg je probleem goed uit. Zeg er ook gelijk bij dat je recht heb op 3 jaar garantie op elk elektronisch apparaat wat je koop, waar dus ook je PlayStation 3 onder valt.

ik heb hem niet nieuw gekocht maar ik heb er vaak met mn oom (vorige eigenaar) en heb hem vaak gezien.

Dan zou ik de hulplijn van Sony eens even bellen als ik jou was. ;)

die gerantie sticker aan de zijkant mist er

zie het probleem in mn filmpje

Als de garantiesticker er af is krijg je geen garantie meer helaas.

Geplaatst:

Zover ik weet krijg je een Yellow Light Of Death gewoon vergoed als je PS3 binnen 3 jaar stuk gaat. Ga dus eerst even lang de winkel waar je hem heb verkocht met je verlopen garantie bon en leg je probleem goed uit. Zeg er ook gelijk bij dat je recht heb op 3 jaar garantie op elk elektronisch apparaat wat je koop, waar dus ook je PlayStation 3 onder valt.

ik heb hem niet nieuw gekocht maar ik heb er vaak met mn oom (vorige eigenaar) en heb hem vaak gezien.

Dan zou ik de hulplijn van Sony eens even bellen als ik jou was. ;)

die gerantie sticker aan de zijkant mist er

zie het probleem in mn filmpje

Als de garantiesticker er af is krijg je geen garantie meer helaas.

mij gaat het niks kosten mijn vader betaalt de kosten die er bij horen reparatie, onderdelen en als het zover is een nieuwe.

Geplaatst:

Dan heb je mazzel,

Als mijn playstation 3 buiten de garantie kapot zou gaan mag ik het denk ik toch egt zelf betalen.

Geplaatst:

Je console is kapot gegaan doordat hij zijn warmte onvoldoende kwijt kon. Dit is een veelvoorkomend probleem bij de 60Gb editie.

• 4 weken later...
Geplaatst:

mijn ps3 net gemaakt een week gaat hij tijdens 5min shift spelen weer op ylod. wordt weer gerepareed onder garantie bij een conseletuning schop in groningen. ik heb nog een vraag: is er geen manier om de 60gb beter te laten koelen met een fan die je in de usb moet stoppen of zo iets?

• 2 weken later...
Geplaatst:

voordat je een cooler koopt zou ik eerst kijken naar wat voor omgeving jij je ps3 zet. heb je het in een kast staan ? en maak je het regelmatig stofvrij ?

Wasnt al die dingen kunnen een ps3 snel oververhit maken.

Geplaatst:

ps3 60gb fail! 3de keer stuk! ben nu van plan een andere ps3 te halen maar welke versie is het betrouwbaarst?

Geplaatst:

ps3 60gb fail! 3de keer stuk! ben nu van plan een andere ps3 te halen maar welke versie is het betrouwbaarst?

Alle niet 60GB versies zijn betrouwbaar :*D

Geplaatst:

ik laat het apparaat weer repareren, over 3 maanden krijgen ze een apparaat waarmee ze beter kunnen soleren en nieuwe circuits maken. maar eerst zien hoe lang hij na het repareren nog doet.

voordat je een cooler koopt zou ik eerst kijken naar wat voor omgeving jij je ps3 zet. heb je het in een kast staan ? en maak je het regelmatig stofvrij ?

Wasnt al die dingen kunnen een ps3 snel oververhit maken.

het apparaat staat voor de tv zonder blokkade

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...