Jump to content

iTunes Account Verifiëren


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb net een Account aangemaakt in de iTunes Store, nu moet ik mijn acocunt verfiëren.

En ik zou dus een link o.i.d toegestuurd krijgen naar mijn e-mail adres.

Dit is nog steeds niet gebeurd, 1 uur geleden.

Als ik mijn wachtwoord wijzig krijg ik wel netjes een E=mail dus mijn E-mail adres is wel goed.

Kan iemand mij helpen?

Met een (at) live DOT nl account werkte het ook niet, hetzelfde geld voor een @home.nl account.

Werkt ook nietm et een Gmail acocunt.

Firewall uitzetten helpt ook niet,

"Zucht! "

@$##@^%%$^Nog even en ik smijt mijn Windows Pc het raam uit...

Ik durf te wedden dat het hem daaraan ligt, morgen maar op mijn MAC proberen

Bewerkt: door j0uk3
Geplaatst:

Spamfilter?

Maar als je account het doet, dan is er toch niks aan de hand? Als er staat dat je jouw account nog moet activeren ofzo dan staat er vast ook wel bij wat je moet doen als je geen email hebt ontvangen.

Geplaatst: (bewerkt)

Spamfilter?

Maar als je account het doet, dan is er toch niks aan de hand? Als er staat dat je jouw account nog moet activeren ofzo dan staat er vast ook wel bij wat je moet doen als je geen email hebt ontvangen.

Staat nergens een E-mail in mijn Ongewenste en dergelijke berichten.

En er staat niet bij wat je moet doen als je geen bericht hebt ontvangen.

heb net ene bericht ontvangen van mijn email naar apple:

Dear Jouke,

My name is xxxxx with iTunes Store Support. I'm sorry to hear that you haven't received the verification email for your new iTunes Store account.

I will be happy to assist you with this issue. However, I will require the billing address listed on the account to proceed. This is for your account's security.

Thank you for your time and patience.

I look forward to hearing back from you!

Sincerely,

(naam weggehaald)

iTunes Store Customer Support

http://www.apple.com/support/itunes/ww/

Moet ik dus mijn CC (die ik niet heb) gegevens invullen. lol.

Heb net en berichtje op mijn Home acocunt gekregen...

PROBLEEM OPGELOST!

Bewerkt: door j0uk3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...