Jump to content

Hoeveel edges, triangles etc. zijn te veel?


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi, ik ben met een object bezig, ik persoonlijk vind qua geheugen een groot object. Wat ik me nu afvraag is het maximum wat gta sa aankan. Aangezien dit spel toch wel onstabiel is. En of dit misschien te veel is:

3DS Entities exported:

5600 Triangles

100 Edges

2 Materials

M.V.G. Kayle

Bewerkt: door kayle
Geplaatst:

Kan San Andreas gewoon aan hoor (doe wel een lowpoly collision). Alleen als je veel objecten gaat toevoegen van die polycount word de engine redelijk onstabiel. Als hij rond de 2000-3000 polygonen/object zijn (auto's zijn anders) dan zou hij goed moeten zijn. Kijk ook even in dit topic. Edges maakt niet uit, het is de polycount/trianglecount wat telt. Er zijn denk ik ook geen material limieten (tenzei je bv 5000 materials hebt, wat toch nooit gaat gebeuren). Let wel op dat, als je meerdere materials gaat gebruiken je beter een multimaterial gebruikt, omdat de material slots in 3DS Max snel op zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...