Jump to content

PS2 missie met quad


badslayer

Recommended Posts

Ik krijg op mijn ps2 die missie dat je met een quad 3 andere van een quad moet knallen en dan hun geld pakken.

Hoe kan ik deze het beste halen?

Of welke cheats moet ik gebruiken?

Want ik kom echt echt niet verder!

gr.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt 'Local Liquor Store'? Is hij echt zo moeilijk, het enige wat je moet doen is de anderen achtervolgen, telkens als er eentje doet gaat zal deze een koffertje laten valen, dat je dan moet oprapen door er gewoon over te rijden.

Cheats zijn hier overbodig en niet handig, want ze helpen op geen enkele manier ergens bij...

Je kan misschien wel zelf mee schieten naar de Quads, maar dan moet je antuurlijk over dergelijk wapen beschikken ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook de auto waarmee je aankwam gebruiken, daarmee kun je ze makkelijk van hun Quad rijden. Maar je moet wel snel zijn, want met in de andere auto stappen loop je wat vertraging op voordat je een achtervolging kunt inzetten. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je uiteraard ook gewoon kan doen is doen wat de missie zegt.

Je achtervolgt ze op het aangegeven voertuig. Zo moeilijk is dat niet.

Je achtervolgt ze gewoon. Schiet je eentje dood en laten ze een koffertje vallen maar kan je die net nog niet te pakken krijgen? Gewoon laten liggen. Verdwijnen gebeurt niet. Zover ik weet houden ze op een bepaalt punt met het wegrijden en kan je ze gewoon afschieten.

Edit: Ja merk net dat dit wel gebeurt bij de missie OG Loc. Vergissing sorry.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet houden ze op een bepaalt punt met het wegrijden en kan je ze gewoon afschieten.
Dat is niet waar, zodra ze Los Santos bereiken is de missie gefaald.

Maar laat inderdaad de koffers gewoon liggen als je ze niet direct kan oppakken, concentreer je volledig op je tegenstanders en help Catalina voornamelijk met het schieten, dan heb je eerder resultaat als dat je al het schietwerk aan haar over laat. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...