Jump to content

Toy Story 3


Scarface92

Recommended Posts

Ik ben altijd al een grote fan van de films 'Toy Story 1 & 2' geweest en met name van de figuren zoals Woody, Buzz etc. Nu komt er eindelijk dit jaar weer een nieuwe Toy Story aan (juni 2010) en dat is voor veel fans (waaronder ik) erg leuk. Dit keer gaat de film in 3D verschijnen, dat leek me eerlijk gezegd eerst niets maar toen de eerste trailer verscheen in oktober ben ik daar anders over gaan denken. De pixels zien er echt epic uit en.. ach kijk zelf maar! :bier:

Deze keer gaat Andy studeren en is een stuk ouder geworden. Hij heeft inmiddels zijn speelgoed vrienden achter gelaten bij een kinderopvangcentrum.

Trailer in HD-kwaliteit

http://www.youtube.com/watch?v=v_FfHA5whXc

De link voor als hij niet werkt: http://www.youtube.com/watch?v=v_FfHA5whXc

Screenshots:

a1e366c.jpg

bff0073.jpg

17c9968.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er leuk uit.

Ben benieuwd ik heb toy story 1 & 2 ook gezien ik mag dan wel 16 zijn maar het blijft leuk.

Heb toevallig vorige week 1 januari op DisneyHD of XD toy story 1 gezien

Jetix is gone... :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Als Disney Pixar fan moet ik deze film natuurlijk ook gezien hebben. Normaal gesproken wacht ik wel tot de special edition dvd maar sinds al die films in de bios in 3D uitkomen ga ik hem denk ik ook wel in de bios kijken. Ik heb oom nogsteeds spijt dat ik Up! niet in 3D gezien heb. Ik heb trouwens ook nog steeds zo'n 3D brilletje liggen waarmee je TrackMania in 3D kan spelen. Is er ook een manier om zo films in 3D te kijken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nooit een fan van Toy Story geweest dus hier ga ik niet heen. Het enige dat wel leuk is is die 3D maar daar ga ik geen 12 euro voor betalen. Trouwens zijn die screenshots niet een beetje overbodig? Iedereen weet wel wat Toy Story is en die plaatjes voegen niet heel veel toe....

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk da! ze er nog een derde deel van maken. ^_^

Hopelijk wordt dit niet zoals The Shreck films.

Shreck 1 was goed, 2 nog beter, 3 was slecht.

Maar als die op Blue Ray komt ga ik hem zeker is kijken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens zijn die screenshots niet een beetje overbodig? Iedereen weet wel wat Toy Story is en die plaatjes voegen niet heel veel toe....

Ik wil alleen maar aantonen met die screens hoe het eruit komt te zien. Ik zie dat je niet van Toy Story houd, waarom post je hier dan überhaupt? Ik denk eerder dat deze post niet veel bijdraagt. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een top film dus even een bijdrage leveren.

Ik raad iedereen aan om deze te zien, een van de beste animatie films sinds tijden.

Beste van de 3 en beter dan happy feet en rattatoullie, die ook al heel goed waren.

Jeugdsentimiteit over de top, de film duurt normale tijd en is zo voorbij maar het had voor mij langer gekund. Veel spanning, romantiek, droevigheid, herinneringen, komisch en wat krijg je er toch een goed gevoel van. Echt een film om een traan weg te pinken, dat heb ik wel gedaan. Het is ook Nostalgie waar je verlangt naar vroeger of bepaalde dingen.

Hoewel ik een gerucht heb opgevangen dat er nog een deel komt, hoop ik dat ten zeerste niet. Dit was een perfecte afsluiter.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...