Michael_Scofield94941 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Hey, Ik zou graag een lijstje van TV-Series willen hebben die heel erg goed zijn of op Knight Rider lijken... Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Of een serie goed is ligt aan jezelf. Wij kunnen alleen onze mening over een bepaalde serie geven. Maar die mening is gebouwd op onze smaak. En je als je een serie wilt die op 'Knight rider' lijkt moet je denk ik zoeken in de richting van de jaren '80 series. Die leken vaak op veel punten op mekaar. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 9 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Of een serie goed is ligt aan jezelf. Wij kunnen alleen onze mening over een bepaalde serie geven. Maar die mening is gebouwd op onze smaak. En je als je een serie wilt die op 'Knight rider' lijkt moet je denk ik zoeken in de richting van de jaren '80 series. Die leken vaak op veel punten op mekaar. Ik bedoelde eigelijk de Knight Rider serie uit 2008 of 2009. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.