Jump to content

Controller probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hai, heb me gisteren een nieuwe PS2/PS3/PC-controller gekocht(3 in 1). Ik gebruik hem enkel voor PC-gaming hoowr. Nou, wat het probleem is..Onder de L2 en R2 knop zit er bij elk nog een knop onder, maar ik kan die niet gebruiken in bvb SA. Wat doen die knoppen daar dan? Ohja, vooraan aan de controller is er een knop 'Mapping' en een knop 'Preset', voor wat zijn die goed? Alvast bedankt.

Mvg,

MegaPilot

Foto0194.jpg

Foto0195.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Er zit toch wel een boekje bij waar in staat wat die knoppen doen?

Kijk anders even bij spelbesturingen in het configuratie scherm onder kalibreren wat die knoppen doen. Als geen van de cijfers reageert op die twee knopjes onder L2 en R2 moet je even kijken of er geen drivers bijzitten/te downloaden zijn die speciaal voor dit apparaat zijn.

Bewerkt: door KillerZero86
Geplaatst:

Die 2 knoppen zijn 2 progressief reagerende triggers, maar dat helpt me nu niet echt verder..? Er zit een speciaal minicd-tje bij, maar de drivers hebben zich net als bij m'n vorige controller vanzelf geïnstalleerd.

Geplaatst:

Die 2 knoppen zijn 2 progressief reagerende triggers, maar dat helpt me nu niet echt verder..? Er zit een speciaal minicd-tje bij, maar de drivers hebben zich net als bij m'n vorige controller vanzelf geïnstalleerd.

Ja kan toch gewoon instellen waar die voor dienen? Zit er geen software bij waarmee je dat kan doen? Dan kan je met de progressief reagerende triggers gewoon gangsters in SA overhoop schieten. :sigaar:

Geplaatst:

Ja kan toch gewoon instellen waar die voor dienen? Zit er geen software bij waarmee je dat kan doen? Dan kan je met de progressief reagerende triggers gewoon gangsters in SA overhoop schieten. :sigaar:

Sa reageert niet als ik die knoppen indruk. Ik zal ff dat cdtje proberen..

Geplaatst:

Misschien toch maar even de drivers van de CD installeren, welicht werken die beter dan de universele van Microsoft.

Het zou ook zo kunnen zijn dat bepaalde knoppen enkel werken op de PS2 of PS3, maar dat zal denk ik allemaal wel ik de handleiding staan, of op de CD rom.

Geplaatst:

installeer die minicd toch maar even.

Mijn logitech G500 muis heeft zichzelf ook geinstalleerd, maar gewoon als USB-HID(Human Interface Device), hij werkt. Maar pas als ik setpoint(de software) installeer kan ik macro's toewijzen etc.

Dus toch even die CD installeren

Geplaatst: (bewerkt)

Dat CDtje erin proppen en de drivers installeren heeft niet geholpen, ik kan nog steeds niet die 2 knoppen voor wat instellen(bijvoorbeeld schieten).

Edit: GEVONDEN! Simpelweg op de Mode knop drukken zodat dat knopje groen wordt laat de 2 extra knoppen werken. De knoppen kun je niet instellen voor bvb schieten, maar zijn gekoppeld aan de Rechter Analoge Stick. [in SA doet de linker extra knop je zicht naar onderen verplaatsen en de rechter extra knop je zicht naar boven plaatsen.] Problem solved!

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...