cerdjee4 Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 ik heb laatst gta san andreas geinstalleerd en ik heb hem aangemaakt, alles deed het totdat ik bij het gedeelte kwam dat je moet laden voordat je kan spelen. (dat stuk waar je dat introliedje hoort met al die plaatjes) daar laadt hij tot de helft en dan kapt tie ermee. het liedje speelt wel door en zo maar die balk die laadt niet verder. ken iemand ff helpen,bedankt ow en bij de weg, het is gta sa v2 als dat wat uitmaakt. k denk ik zeg t ff Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Spel origineel? Mods geinstalleerd? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Gebruik eerst de tut van Remi-X, bovenaan dit subforum. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Of als je Vista hebt, klik op 'GTA San Andreas' met rechtermuisknop, en dan 'als Administrator uitvoeren.' Reageren
dannygta Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Of als je Vista hebt, klik op 'GTA San Andreas' met rechtermuisknop, en dan 'als Administrator uitvoeren.' Ik had hetzelfde probleem, altijd gewoon gespeeld en opeens "bleef hij haken" bij het laden, bericht hierboven helpt! Tnx midnightmayhem. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Nou niet alle eer naar MidnightMayhem. Dat het spel als Administartor moet worden gestart staat al sinds de PC-uitgave (7 juni 2005) gewoon in de 'ReadMe' van het spel en toen bestond Windows Vista nog helemaal niet. Reageren
meneer15 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 GTA SA stopt halverwege met laden als je mods hebt geïnstalleerd. Er zijn 2 oplossingen voor dit probleem: 1. Downgrade GTA SA naar V1.1, klik hier om de downgrade te downloaden. 2. De-installeer al je mods, add-ons etc. hierna zou GTA SA het wel weer moeten doen maar dan heb je dus niets extra's. >>> Door _KoE_Mzungu: Gaarne geen onwaarheden vertellen. Dat er verschillende versies zijn is voor sommige al lastig genoeg, maak het niet ingewikkelder door dingen te verkondigen die niet waar zijn. Ik heb datgene doorgestreept en de download-link verwijderd aangezien er al een 'downgrader' beschikbaar is in de download-database. Daarnaast is er hier nog helemaal geen sprake van modificaties.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.