Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Na een tijdje heb ik GTA San Andreas weer op mijn computer. Dus ik wil weer graag modden, een klein beetje vergeten dus ik probeerde een beetje te knutselen.

wat doe ik in zmodeler?

ik open een mod van politie auto in zmodeler

ik open normale sentinel

ik zet het dak met sirene enzo van politie auto op sentinel dak.

ik export het. doe de dff ingame met img tool 2.0

ik spawn het met carspawner.

hij is er niet !

wat doe ik fout in zmodeler?

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Er kan zoveel fout zijn... Je moet ook niet vergeten dat alles met elkaar in verbinding staat. Er is een stamboom waar in staat welke dummy aan welk object (bijv wiel of bumper) zit. Jij schuift misschien politie gevalletje op een andere auto, maar die moet daar dan ook aan vast zitten en je moet de hele stamboom selecteren van het voertuig dat je wil exporteren (gewoon het hele voertuig met alle onderdelen in de boom).

Geplaatst:

Niet overal zijn tutorials over. Er is een tutorial over 't ingame zetten van een voertuig, maar dat gaat over 3DS Max. Je zult het zelf een beetje uit moeten zoeken. Ik weet zelf weinig van het programma ZModeller. Probeer bij andere auto modificaties te kijken en natuurlijk naar het origineel. Er zijn wel wat mensen hier die met Zmodeller werken die je kunnen helpen, die moeten dit topic maar vinden.

Geplaatst:

Niet overal zijn tutorials over. Er is een tutorial over 't ingame zetten van een voertuig, maar dat gaat over 3DS Max. Je zult het zelf een beetje uit moeten zoeken. Ik weet zelf weinig van het programma ZModeller. Probeer bij andere auto modificaties te kijken en natuurlijk naar het origineel. Er zijn wel wat mensen hier die met Zmodeller werken die je kunnen helpen, die moeten dit topic maar vinden.

hmm. oke dan.

http://www.youtube.com/watch?v=J7eDC7cxA0c

ik doe precies t zelfde als in dit filmpje maar dan met een dak.. raar.

-Stefan

----

sorry voor dubbel post. maar heb nog wat te melden. ik zeg even precies wat ik doe:

Eerst import ik een auto in zmodeler2, daarna import ik tuned car PARTS van gtainside.

ik doe dan modify > move en move de onderdelen tot ze lekker goed op de auto passen.

deze parts zijn : Spoiler, voorbumper, achterbumber. en dat sportding op t dak.

daarna als ze allemaal goed op de auto zijn gemoved. export ik het model en vervang ik de auto met imgtool.

ik spawn de auto met carspawner. HIJ IS ER NIET!.

moet ik misschien de onderdelen attachen ofzo? ik heb ook geprobeerd de onderdelen models in copcarvg (auto model) te plaatsen.

niks werkt. help mij A.U.B. ik kan NERGENS hulp vinden. Alvast bedankt!

>>> Door Beagle: Posts samengevoegd. Gebruik in het vervolg de edit-knop.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...