Mania-92 Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Me moeder heeft bij norton ouderlijk toezicht aangezet. En nu blokkeerd hij hotmail en alle site's waar nieuws opstaat (nu.nl). En ze heeft norton met een pass beveiligd dus kan ik niks veranderen of uitschakelen. Dus hoe schakel ik nu norton uit, desnoods verwijder ik norton. Dit is echt heel vervelend. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Wat ouderlijk toezicht? ben jij onder curatele gesteld? weet niet hoe je daar vanaf komt als je ouders het dmv een pas hebben ingesteld ik zou het snel weer verwijderen en vervolgens erop zetten maar is dat wel zo makkelijker gezegd dan gedaan? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Ik kan me hotmail niet meer kijken. En nog zo'n dingen. Ik ga gewoon avg gebruiken als virus scanner norton kan weg :angry: . Of iemand anders nog andere oplossing? Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Hhahaa deze vindt ik goed. Je kan norton niet verwijderen zonder dat wachtwoord. Ik zal zeggen ctr-alt -delete en dan het proces van norton zoeken en dan rechtermuis knop op je proces en proces structuur be eindigen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Hhahaa deze vindt ik goed.Je kan norton niet verwijderen zonder dat wachtwoord. Ik zal zeggen ctr-alt -delete en dan het proces van norton zoeken en dan rechtermuis knop op je proces en proces structuur be eindigen. Weet jij mischien de naam van dat proces? Me moeder is zo thuis dan ga ik eens een hartig woordje met haar spreken. Reageren
Ewoud Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 weet niet weet wel dat norton zelf CCAPP.exe gebruikt Reageren
X-TX Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 (bewerkt) Nou, als ik het goed heb (geen twijvel mogelijk als het om mijn versie Norton gaat.) dan kun je Norton niet uit zetten omdat het aan staat als SYSTEEM. Dat houd in dat je het niet uit kan zetten en als je dat wel doet dat je dan hoop problemen krijgt. Als je het toch wil doen dan moet je het volgende uit zetten: * NPROTECT.EXE - SYSTEEM NAVAPSVC.EXE - SYSTEEM SAVSCAN.EXE - SYSTEEM NOPDB.exe -SYSTEEM SymWSC.exe - SYSTEEM SNDSRvc.exe - SYSTEEM CCSETMGR.EXE - SYSTEEM CCAPP.EXE - ** *** *Alle proces namen zijn voor Norton en alles wat erbij hoord van versie 2004 ** Normaal staat bij dat soort processen de naam van de gebruiker van de computer. *** Als je al deze dingen beeindigd dan heb je alles wat Norton heeft uit. Edit: @ Exabyte Je hebt het goed alleen CCAPP.EXE is normaal proces. De rest (zijn heel wat als je mijn tabel bekijkt) staan aan als SYSTEEM proces. Dat komt omdat Norton met de PC aan moet gaan daarom is het aan als SYSTEEM proces omdat SYSTEEM processen altijd als eerst aan gaan. Zeg nu niet 'Ja ** Norton #$^$%&%$'. Het is alleen maar goed omdat een Norton Firewall die ook als SYSTEEM proces aan staat je moet beschermen tegen hackers. En tegen die tijd dat je PC helemaal is opgestart kan een hacker heel wat. Bewerkt: 15 juni 2005 door X-TX14-2 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Toegang geweigerd als ik het wil beëinindige. Volgens mij zit er niets anders op dan norton helemaal te verwijderen. Reageren
X-TX Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 @ mania-92 Ik raad het af om maar iets van SYSTEEM af te sluiten. Als je iets verkeerds neemt dan zie je je PC nooit meer aan. Tenzij je nieuwe Windows installeerd. Je moet het gewoon accepteren. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Wat blijkt me moeder had niks gedaan. Het kwam door een of andere update. De oplossing: systeem herstel :rolleyes: . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.