Banzai-Batzer Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 (bewerkt) Gta San AndreasWat heb ik nodig: Alle originele Groove Street Family gangsters! Het zit in gta3.img! Sorry, maar zo kunnen wij uiteraard niet jouw request vervullen. Wat wil je precies? De .dff of de .txd? En wat bedoel je precies met de gangsters? <font color="Red">>>> Door Matiscus: Ik denk dat hij de ballas en deandere gangs bedoelt. <<<</font> Mijn IMG tool doet het niet... zou iemand misschien weten wat dat zou kunnen zijn? P.s ik heb wel een legale versie van GTA SA P.p.s ik weet dat dit hier niks/weinig mee te maken heeft maar hier waren de meeste reakties en ik kon er geen een vinden die er wel wat mee temaken had TY >>> Door Beagle: Ik heb je bericht even uit "bestanden aanvraag" gehaalt en in een nieuw topic gezet. Je mag gewoon nieuwe onderwerpen openen, alleen wanneer er al een topic bestaat met dit onderwerp kan je het beter daar stellen .<<< Bewerkt: 10 januari 2010 door Beagle Reageren
Beagle Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Je "IMG Tool werkt niet" is erg vaag. Kan je misschien beschrijven wát er niet werkt? Krijg je foutmelding of iets dergelijks? Reageren
verrott Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) ik heb windows 7 op mij computer en img werkt bij mij ook niet. Als ik img tools open maak komt er te staan: Failed to set data for ". Weet iemand hoe ik het weer kan laten werken? Bewerkt: 16 januari 2011 door verrott Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.