Jump to content

Gta IV Met meerdere spelen hoe zit dat?


Michiel23

Recommended Posts

Hoi,

Ik was gisteravond even gezellig thuis hoeveel het zeggen wat ''chillen'' :bier: met wat vrienden thuis. Maar goed daar hebben jullie niks aan. Ik ben de enigste die Gta IV heeft voor op de pc. Nu kwam het onderwerp om met meerdere spelers Gta spelen multiplayer heet dat. :bonk: Oh is dat zo zei ik? jah ik zit niet echt in die buisness speel gwn de missie's. :engel: Dat wouden ze wel es doen, hun legden mij dat uit dat je dan met meerdere spelers kan bla bla nog nooit van gehoord maar het leek mij wel hartstikke leuk. Maar 1 probleem euh hoe doe je dat?? Ik zit er niet echt in, moet je bepaalde missie's ofzo gedaan hebben of moet je wat downloaden hoe kan je die miltiplayer gaan doen? Zou iemand mij kunnen kunnen helpen? om dat gebied ben ik echt :bonk: Straters is mijn richting als je ooit es een terassje bestraat wilt hebben klop dan bij mij aan ^_^ Alvast bedankt voor reacties!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik was gisteravond even gezellig thuis hoeveel het zeggen wat ''chillen'' :bier: met wat vrienden thuis. Maar goed daar hebben jullie niks aan. Ik ben de enigste die Gta IV heeft voor op de pc. Nu kwam het onderwerp om met meerdere spelers Gta spelen multiplayer heet dat. :bonk: Oh is dat zo zei ik? jah ik zit niet echt in die buisness speel gwn de missie's. :engel: Dat wouden ze wel es doen, hun legden mij dat uit dat je dan met meerdere spelers kan bla bla nog nooit van gehoord maar het leek mij wel hartstikke leuk. Maar 1 probleem euh hoe doe je dat?? Ik zit er niet echt in, moet je bepaalde missie's ofzo gedaan hebben of moet je wat downloaden hoe kan je die miltiplayer gaan doen? Zou iemand mij kunnen kunnen helpen? om dat gebied ben ik echt :bonk: Straters is mijn richting als je ooit es een terassje bestraat wilt hebben klop dan bij mij aan ^_^ Alvast bedankt voor reacties!

Als je in single player vent, open je je telefoon met de omhoog toets en navigeer je door het menu naar multiplayer. Dan kan je kiezen of je ranked match wil spelen(mp met klassement) of de andere modus, voor het plezier spelen en niet voor de competitie. Ander menuutje is een poppetje maken

:D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in single player vent, open je je telefoon met de omhoog toets en navigeer je door het menu naar multiplayer. Dan kan je kiezen of je ranked match wil spelen(mp met klassement) of de andere modus, voor het plezier spelen en niet voor de competitie. Ander menuutje is een poppetje maken

:D

Ach ja de 1 zit er in de ander niet he :bonk: In ieder geval bedankt :Y

Sorry voor de dubbelpost, verwijder ander die bovenstaande post iemand.^^ Maar ik had nog een vraag; k heb et geprobeerd t is wel leuk ^_^ Maar goed als ik tegen een vriend wil spelen moet hij zeker beslist Gta IV om tegen mij te kunnen? Hoe kun je nu tegen je vrienden spelen? Kon nu tegen uit Japan spelen ofzo;c maar hoe werkt dat? Misschien weer domme vraag maar goed ik zit er nu eenmaal niet echt in.. :engel:

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. ;)<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de dubbelpost, verwijder ander die bovenstaande post iemand.^^ Maar ik had nog een vraag; k heb et geprobeerd t is wel leuk ^_^ Maar goed als ik tegen een vriend wil spelen moet hij zeker beslist Gta IV om tegen mij te kunnen? Hoe kun je nu tegen je vrienden spelen? Kon nu tegen uit Japan spelen ofzo;c maar hoe werkt dat? Misschien weer domme vraag maar goed ik zit er nu eenmaal niet echt in.. :engel:

je moet de gamertag van degene met woe je wil spelen hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb XLiveless en GTA IV uitgespeeld. Kan ik dan Multiplayer gebruiken? Want dan heb je een Gamertag nodig en die heb ik wel, maar niet gekoppeld aan GTA IV.

Dus je hebt een abbonement om online te kunnen?

Dan moet je gewoon via je ingame GSM naar Multiplayer gaan.

Anders moet je nog een xbox live abbonement kopen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het op de pc trouwens ;) Als ik via mijn Whiz (Koele naam :clown:) multiplayer aanklik dan heb je toch ook gewoon een Gamertag nodig? Maar je hebt er natuurlijk niks aan als je hem niet hebt gekoppeld aan een savegame.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb XLiveless en GTA IV uitgespeeld. Kan ik dan Multiplayer gebruiken? Want dan heb je een Gamertag nodig en die heb ik wel, maar niet gekoppeld aan GTA IV.

Lol natuurlijk kun je dan niet online. Je hebt dan geen Games for Windows Live geïnstalleerd, en dus kan het niet. Dus je zult XLiveless moeten deïnstalleren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer. Heb je daar toevallig een uninstaller voor?

Trouwens, wat moet ik dan met mijn savegame doen? Heb ik hem dan voor niks uitgespeeld :duh:?

Je kan XLiveLess simpel deinstalleren door het bestand xlive.dll te verwijderen. ;)

En dan kan je dit snel deinstalleren als je Multiplayer wilt spelen, en als je je savegame wilt spelen zet je het bestandje terug in de GTA IV map. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij wordt deze vraag niet goed begrepen. Of begrijp ik het verkeerd.

Maar wat ik eruit opmaak wordt er gebazeerd op meerdere spelers op een en dezelfde computer.

Naar mijn weten kan dat niet. in ieder geval met één beeldscherm. Mischien dat je met 2 aangesloten monitoren

aangesloten multieplayer kan spelen met max. 2 personen. Maar dat weet ik niet.

Lijkt me ook niet te kunnen. Maar nogmaals, mischien heb ik de vraag juist verkeerd begrepen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij wordt deze vraag niet goed begrepen. Of begrijp ik het verkeerd.

Maar wat ik eruit opmaak wordt er gebazeerd op meerdere spelers op een en dezelfde computer.

Naar mijn weten kan dat niet. in ieder geval met één beeldscherm. Mischien dat je met 2 aangesloten monitoren

aangesloten multieplayer kan spelen met max. 2 personen. Maar dat weet ik niet.

Lijkt me ook niet te kunnen. Maar nogmaals, mischien heb ik de vraag juist verkeerd begrepen.

Als de topicstarter dat bedoelt, dan is het gewoon niet mogelijk. Split screen, of met twee beeldschermen spelen is niet mogelijk. Enkel met twee verschillende PC's, en dan dus ook twee verschillende GTA IV spellen (dus je kan één serial number niet gebruiken voor op twee computers).

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij wordt deze vraag niet goed begrepen. Of begrijp ik het verkeerd.

Maar wat ik eruit opmaak wordt er gebazeerd op meerdere spelers op een en dezelfde computer.

Naar mijn weten kan dat niet. in ieder geval met één beeldscherm. Mischien dat je met 2 aangesloten monitoren

aangesloten multieplayer kan spelen met max. 2 personen. Maar dat weet ik niet.

Lijkt me ook niet te kunnen. Maar nogmaals, mischien heb ik de vraag juist verkeerd begrepen.

Ach ja ik ben ook maar een simpele stratenmaker dus mijn Nederlands kan misschien soms niet zo best zijn als die van een HAVO'er :D , maar dat bedoel ik niet. ^_^ Bedoelde gewoon of het ook mogelijk is dat die vrienden van mij ook mee kunnen doen met Multiplayer op hun eigen pc's want hun hebben geen GtaIV. En waar moeten ze dan een account aanmaken? Of? En hoe kan ik tegen ze spelen? Hoe krijg ik ze in die Multiplayer? :7 Nee zit er totaal niet in ik weet het :bonk:

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Als je vrienden geen GTA IV hebben dan zullen ze ook geen Multiplayer tegen jou kunnen spelen. ;)

Miss een beetje lullig om zo'n domme vraag te beantwoorden maar hun hadden het er over dat dat vast wel moest kunnen omdat het ook wel kan met andere spellen zonder je dat spel hoeft te hebben.. :bonk: Laat maar, ik zit er niet echt in, met computers ook niet echt handig... iig bedankt voor de reactie(s)! :)

gr :cya:

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...