Ik was gisteravond even gezellig thuis hoeveel het zeggen wat ''chillen'' met wat vrienden thuis. Maar goed daar hebben jullie niks aan. Ik ben de enigste die Gta IV heeft voor op de pc. Nu kwam het onderwerp om met meerdere spelers Gta spelen multiplayer heet dat. Oh is dat zo zei ik? jah ik zit niet echt in die buisness speel gwn de missie's. Dat wouden ze wel es doen, hun legden mij dat uit dat je dan met meerdere spelers kan bla bla nog nooit van gehoord maar het leek mij wel hartstikke leuk. Maar 1 probleem euh hoe doe je dat?? Ik zit er niet echt in, moet je bepaalde missie's ofzo gedaan hebben of moet je wat downloaden hoe kan je die miltiplayer gaan doen? Zou iemand mij kunnen kunnen helpen? om dat gebied ben ik echt Straters is mijn richting als je ooit es een terassje bestraat wilt hebben klop dan bij mij aan Alvast bedankt voor reacties!
Hoi,
Ik was gisteravond even gezellig thuis hoeveel het zeggen wat ''chillen''
met wat vrienden thuis. Maar goed daar hebben jullie niks aan. Ik ben de enigste die Gta IV heeft voor op de pc. Nu kwam het onderwerp om met meerdere spelers Gta spelen multiplayer heet dat.
Oh is dat zo zei ik? jah ik zit niet echt in die buisness speel gwn de missie's.
Dat wouden ze wel es doen, hun legden mij dat uit dat je dan met meerdere spelers kan bla bla nog nooit van gehoord maar het leek mij wel hartstikke leuk. Maar 1 probleem euh hoe doe je dat?? Ik zit er niet echt in, moet je bepaalde missie's ofzo gedaan hebben of moet je wat downloaden hoe kan je die miltiplayer gaan doen? Zou iemand mij kunnen kunnen helpen? om dat gebied ben ik echt
Straters is mijn richting als je ooit es een terassje bestraat wilt hebben klop dan bij mij aan
Alvast bedankt voor reacties!