Jump to content

FREEDance -/ Cabyon

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Render + background + C4D (ofzoiets --') + tekst

:/

Bewerkt: door CrackerzElite
Geplaatst:

Oké, wat heb ik hier aan? Het is maar een uitprobeerseltje, dus dit vind ik wel sneu. Geef alsjeblieft gewoon commentaar met argumenten. Dankjewel. :{

Geplaatst:

superheet man.

de achtergrond is koel. die C4D zou je er eigenlijk niet echt bij verwachten denk ik en daarom vind ik 't wel gaaf render is ook gewoon goed, leuk gedaan met die "weerspiegeling", normaal zou je dat bij tekst verwachten maar het staat zeker wel koel. Wat ik minder vind is de tekst, ik snap die border niet helemaal. Ik denk dat ik die had weggelaten, en als hij er dan perseé in had gemoeten had ik 'm bijna de zelfde kleur gegeven als de achtergrond en dan 'n gradient erin. het lettertype is ok, maar ik ind het eerste gedeelte niet erg mooi ná het verloop vind ik het wel mooi, misschien omdat het lijkt alsof de tekst er op het begin zo in is gekwakt ofzo, en je ziet op het laatst er meer diepte in.

overal mooi gemaakt jammer van de tekst...

9.4/10

Geplaatst:

Oké, wat heb ik hier aan? Het is maar een uitprobeerseltje, dus dit vind ik wel sneu. Geef alsjeblieft gewoon commentaar met argumenten. Dankjewel. :{

Ik wil gewoon zeggen dat je niet erg je best hebt gedaan om een mooi eindresultaat te maken. Maargoed, om dan toch even wat feedback te geven: ik vind rood en grijs niet bij elkaar passen, en de stock is nogal overused. De render is niet ingeblend, text past niet, en dan heb ik alle puntjes wel.

Geplaatst:

Ikzelf vind hem ook niet geweldig, die c4d springt er teveel uit, en is niet mooi achter de render geplakt vind ik.

De tekst vind ik ook niet geweldig en wat die bolletjes daar rechtsboven van doen blijft mij ook een beetje een raadsel.

De kleuren vind ik ook niet zo mooi, persoonlijk had ik liever meer groen gezien in de bk, omdat de 'dancer' ook een groen vest draagt.

Al met al een slordig 5'je (5/10), maar blijf wel gewoon doorgaan! ;)

Geplaatst:

Vindt het een erg leuk plaatje, alleen 2 kleine minpuntjes.. De tekst vindt ik wat oppervlakkig en zou meer mee gedaan kunnen worden, en een ander klein dingetje is de achterste blauwe C4D, die 'eindigt' nogal hoekig. Behalve dat vindt ik het een heel leuk concept, probeer een V2 met verbeteringen te maken, en dan zul je zeker hoge ratings krijgen!

8/10

Geplaatst:

Ik vind het erg leuk, alleen zou ik het font wat aanpassen, want ik vind dat er niet zo heel goed bijpassen.

Verder vind ik de weerspiegeling erg mooi, en ik vind dat het kleurgebuik goed is (dat is mijn smaak)

7.5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Aww, nu voel ik me best geowned door mijzelf. Doordat het een testje was, heb ik geen psd. :clown: Gelukkig nog wel alle gereedschappen, en met de comments die jullie geven komt er zeker een V2. :tu:

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

de V2 vind ik nog weer beter als de eerste de tekst past er nu goed bij en zo te zien heb je de achtergrond nog iets meer grundge gegeven en als je daar de plus punten van m'n vorige comment bij op telt.... super :tu:

je krijgt er 0.4 pnt bij ;)

Geplaatst:

Het ziet er wel leuk uit, maar ook niet meer dan dat. Het is eigenlijk nog steeds een achtergrond (wat op zich een heel goed begin is), met daarop wat C4D's en daarop een render. Als je die render nou wat meer inblend ziet het er al een stuk beter uit. Door bijvoorbeeld wat C4D's gedeeltelijk eroverheen te laten vallen, de kleur van de trui bijpassender te maken, enz. Verder is de lichtinval niet helemaal zoals het hoort.

De achtergrond vind ik wel erg goed gedaan, en de C4D's zijn goed bij elkaar gezocht. Maar probeer het meer een geheel te maken. :tu:

Geplaatst:

Ik vind V2 toch wat geslaagder, nu zorgt de tekst dat er toch wat meer geheel in komt, eerst was het gewoon een plaatje met een lap tekst (door die rand eromheen)

8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...