Ferre Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 De C4D renders zijn op sommige plekken een beetje slordig. Om de combinatie van de render en de C4D renders spannender te maken, had je beter de lijnen van de C4D parallel laten lopen aan de armen van de danser. De kleurencombinatie valt me nogal tegen. Rood en groen pakt zelden geweldig uit, zeker met het blauw en de saaie, grijze achtergrond. Ik zou werken met groen en blauw van de render en daar de rest op aanpassen. 40% - Het vormt geen geheel en de kleuren passen niet goed bij elkaar. Reageren
Royboow Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Wat overrated zeg... Textdroppers + verveling dan krijg je zo'n overrate ding. Overrated, ik geef mijn mening, dat jij het overrated vind okay, maar jou post, is pas textdroppen Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Wat overrated zeg... Textdroppers + verveling dan krijg je zo'n overrate ding. Overrated, ik geef mijn mening, dat jij het overrated vind okay, maar jou post, is pas textdroppen Hier is er iemand jaloers Gast, ik lach je uit. Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Wat overrated zeg... Textdroppers + verveling dan krijg je zo'n overrate ding. Overrated, ik geef mijn mening, dat jij het overrated vind okay, maar jou post, is pas textdroppen Hier is er iemand jaloers Gast, ik lach je uit. Nee, dat ben jij. Jij bent jaloers dat je zoiets niet kan maken, dat ze bij jou nooit hoge cijfers geven en dan ga je het maar gelijk van iemand anders helemaal afkraken zonder een goede argumentatie. En dan ga je iemand anders uitschelden voor jaloers. ontopic: Het verschil tussen V1 en V2 is echt groot. Heel goed de 2e. De letters passen al veel beter op de achtergrond en de kleur ook. De minpuntjes zijn hierboven al genoemd, maar dit is zeker mooi gedaan. 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.