ZUMZUM Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Als ik de laatste missie doe kom ik bij little jacob in de helickopter, en dan moet ik vliegen en dmitri achtervolgen. Maar die helicopter van hem stort neer op een random plaats door een of andere bug, en niet op happiness island, zoals het hoort. Die lui zijn dan dood, maar omdat dit niet zo hoort, is de missie niet gehaald en kun je niet verder. Dus zit nu vast, hoe moet ik dit oplossen? Reageren
Jarno91 Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Heeft dimitri jouw helicopter dan neergeschoten met zijn RPG? In dat geval moet je veel hoger vliegen zodat hij je niet kan raken Probeer anders eens GTA te herstarten of de missie nog een keer te spelen als je dat nog niet geprobeerd hebt. En heb je het spel wel legaal? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Ik heb nog nooit eerder gehoord dat er zon bug in het spel zit. Heb je iets aangepast aan de bestanden eventuele mods of iets in die richting? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 Hier heb ik ook nog nooit van gehoord. Ontwijk je wel de raketten die op je geschoten worden? Het is namelijk niet zo dat je automatisch Happiness Island haal, je moet wel je best doen Reageren
Nissan Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Dudes, hij geeft aan dat Dimitri's helikopter op een random plaats neerstort. Zou je aan kunnen geven waar hij precies neerstort? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) Heeft dimitri jouw helicopter dan neergeschoten met zijn RPG? In dat geval moet je veel hoger vliegen zodat hij je niet kan raken Probeer anders eens GTA te herstarten of de missie nog een keer te spelen als je dat nog niet geprobeerd hebt. En heb je het spel wel legaal? het spel legaal of illigaal hebben maakt geen hol uit voor de gameplay. OT:console herstarten?het spel opnieuw laden?proberen tot het wel lukt? Bewerkt: 11 januari 2010 door thegodfather91 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Heeft dimitri jouw helicopter dan neergeschoten met zijn RPG? In dat geval moet je veel hoger vliegen zodat hij je niet kan raken Probeer anders eens GTA te herstarten of de missie nog een keer te spelen als je dat nog niet geprobeerd hebt. En heb je het spel wel legaal? het spel legaal of illigaal hebben maakt geen hol uit voor de gameplay. OT:console herstarten?het spel opnieuw laden?proberen tot het wel lukt? Wel als je het spel illegaal hebt ben je continu dronken. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) Wel als je het spel illegaal hebt ben je continu dronken. Bewijs? Bewerkt: 11 januari 2010 door Cuban Gangster Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Wel als je het spel illegaal hebt ben je continu dronken. Bewijs? Dat is algemeen bekend, als je op de PC het spel illegaal hebt zal het lijken alsof Niko dronken is (het beeld wiegt heel de tijd) en als je in een auto stapt zal deze beginnen roken en vanzelf rijden. Maar ik denk niet dat het hier aan ligt, volgens mij moet je gewoon de RPG ontwijken want het is de bedoeling dat je eerst één of twee raketten ontwijkt, en daarna zal je automatisch geraakt worden en neerstorten op Happiness Island. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Hannes, voor de 2e keer, Dimitri's heli stort op een random plek neer volgens de topicstarter. Dus daar kan het niet aan liggen. En dat het algemeen bekend is valt dan nog wel mee, want ik heb er nog nooit van gehoord (zal wel omdat ik het op console speel). Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Hannes, voor de 2e keer, Dimitri's heli stort op een random plek neer volgens de topicstarter. Dus daar kan het niet aan liggen. En dat het algemeen bekend is valt dan nog wel mee, want ik heb er nog nooit van gehoord (zal wel omdat ik het op console speel). Volgens mij wordt hij te vroeg geraakt, waardoor hij neerstort. Maar ik kan ook fout zitten. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Dat klinkt zo gek nog niet. Het kan zijn dat het spel "te vroeg" de ingeving krijgt dat de heli(s) moeten landen . Maar hoe fix je dat... Reageren
Jarno91 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Misschien het spel opnieuw installeren en dan de savegame opnieuw erin zetten als hij verwijderd wordt Reageren
jvj Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 (bewerkt) lol toen ik die missie deed was ik misschien meer dan 10 meter ver van die laatste raket en toch stort m'n heli neer op happiness island Bewerkt: 13 januari 2010 door jvj Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Het is meerdere keren voorgekomen. Het spel is legaal en niet gemod. Ik probeer het later nog eens een keer. Als het probleem zich weer voordoet zal ik een screenshot maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.