Jump to content

laatste missie bug ofzo


ZUMZUM

Recommended Posts

Als ik de laatste missie doe kom ik bij little jacob in de helickopter, en dan moet ik vliegen en dmitri achtervolgen.

Maar die helicopter van hem stort neer op een random plaats door een of andere bug, en niet op happiness island, zoals het hoort.

Die lui zijn dan dood, maar omdat dit niet zo hoort, is de missie niet gehaald en kun je niet verder. Dus zit nu vast, hoe moet ik dit oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft dimitri jouw helicopter dan neergeschoten met zijn RPG? In dat geval moet je veel hoger vliegen zodat hij je niet kan raken :puh:

Probeer anders eens GTA te herstarten of de missie nog een keer te spelen als je dat nog niet geprobeerd hebt. En heb je het spel wel legaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft dimitri jouw helicopter dan neergeschoten met zijn RPG? In dat geval moet je veel hoger vliegen zodat hij je niet kan raken :puh:

Probeer anders eens GTA te herstarten of de missie nog een keer te spelen als je dat nog niet geprobeerd hebt. En heb je het spel wel legaal?

het spel legaal of illigaal hebben maakt geen hol uit voor de gameplay.

OT:console herstarten?het spel opnieuw laden?proberen tot het wel lukt?

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft dimitri jouw helicopter dan neergeschoten met zijn RPG? In dat geval moet je veel hoger vliegen zodat hij je niet kan raken :puh:

Probeer anders eens GTA te herstarten of de missie nog een keer te spelen als je dat nog niet geprobeerd hebt. En heb je het spel wel legaal?

het spel legaal of illigaal hebben maakt geen hol uit voor de gameplay.

OT:console herstarten?het spel opnieuw laden?proberen tot het wel lukt?

Wel als je het spel illegaal hebt ben je continu dronken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel als je het spel illegaal hebt ben je continu dronken.

Bewijs?

Dat is algemeen bekend, als je op de PC het spel illegaal hebt zal het lijken alsof Niko dronken is (het beeld wiegt heel de tijd) en als je in een auto stapt zal deze beginnen roken en vanzelf rijden.

Maar ik denk niet dat het hier aan ligt, volgens mij moet je gewoon de RPG ontwijken want het is de bedoeling dat je eerst één of twee raketten ontwijkt, en daarna zal je automatisch geraakt worden en neerstorten op Happiness Island.

Link to comment
Delen op andere websites

Hannes, voor de 2e keer, Dimitri's heli stort op een random plek neer volgens de topicstarter. Dus daar kan het niet aan liggen. En dat het algemeen bekend is valt dan nog wel mee, want ik heb er nog nooit van gehoord (zal wel omdat ik het op console speel).

Link to comment
Delen op andere websites

Hannes, voor de 2e keer, Dimitri's heli stort op een random plek neer volgens de topicstarter. Dus daar kan het niet aan liggen. En dat het algemeen bekend is valt dan nog wel mee, want ik heb er nog nooit van gehoord (zal wel omdat ik het op console speel).

Volgens mij wordt hij te vroeg geraakt, waardoor hij neerstort. Maar ik kan ook fout zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...