Jump to content

laatste missie bug ofzo

ZUMZUM

Recommended Posts

Je moet inderdaad wel gewoon proberen om die raketten te ontwijken, niet zo van "Hee kijk mee, schiet me neer". Want dan haal je het inderdaad niet, probeer ze gewoon te ontwijken zoals je dat normaal ook zou doen. Dan wordt je later vanzelf wel een keer geraakt, en dan stort je pas neer op Hapiness..

Delen op andere websites

Toevallig heb ik dit probleem ook op Youtube gezien. Maar op welke console dat was

kon ik niet zien.

Zelf heb ik de game op revence uitgespeeld en hierbij ging alles goed en kreeg ik na de moord de credits.

Ik speel trouwens op PC.

Zal eens gaan kijken wat er bij mij gebeurd als ik de missie speel. Dit heb ik nog niet gedaan.

Op welke console speel je eigenlijk?

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Toevallig heb ik dit probleem ook op Youtube gezien. Maar op welke console dat was

kon ik niet zien.

Zelf heb ik de game op revence uitgespeeld en hierbij ging alles goed en kreeg ik na de moord de credits.

Ik speel trouwens op PC.

Zal eens gaan kijken wat er bij mij gebeurd als ik de missie speel. Dit heb ik nog niet gedaan.

Op welke console speel je eigenlijk?

Ik speel op de PC, heb nog geen screenshot.

Ik heb nog niet de kans gehad de betreffende PC voor mezelf op te eisen, dus heb het nog niet opnieuw kunnen proberen.

Demotiverend is wel dat je telkens opnieuw dat gevecht in dat gebouw moet doen en dat stukje met die boot.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een maat van me speelt ook GTA 4 en bij hem ging alles goed in deze missie.

Alles klopte en de eindcredits kwamen ook. Hij heeft een keer iets anders geks gehad.

Bij hem gingen auto's waar hij instapte na wegrijden gelijk aan het branden en ontploffen.

Dit is maar een keer voorgekomen en na het spel opmieuw gestart te hebben ging alles weer zoals het hoort.

Zelf heb ik geen problemen gehad tot nu toe. Ik heb GTA 4 trouwens al een tijdje.

Maar ik zag meer problemen op het forum voorbij komen.

Vaak wil een patch wel helpen.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Had dit ook niet te maken met dat je cheats gebruikt, de laatste missie altijd zal falen, heb hier duidelijk van gehoord.

Hoeft niet, ik gebruikte ook cheats en toen ik de laatste missie deed kon ik gewoon landen op de aangewezen plaats.

Nu speel ik hem overnieuw onder cheats en ben bijna bij de Revenge.

Delen op andere websites

AeroCool (gast)

ik heb gta iv 5 keer uitgespeeld en ik heb dat probleem niet gehad

probeer en gta IV te verwijderen (wel je savegame houden) en dan opnieuwe installieren

als dat niet helpt even faps aan zetten en filme dat vertraagt de gameplay

als dat ook niet werkt

dan zit het mischin helaas in je save game en zal je opnieuwe moeten gaan :(

Delen op andere websites

• 1 maand later...

lol toen ik die missie deed was ik misschien meer dan 10 meter ver van die laatste raket en toch stort m'n heli neer op happiness island :bonk:

daat is de bedoeling. de laatste raket kan je niet ontijken.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...