Fiegel5 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2010 Je moet inderdaad wel gewoon proberen om die raketten te ontwijken, niet zo van "Hee kijk mee, schiet me neer". Want dan haal je het inderdaad niet, probeer ze gewoon te ontwijken zoals je dat normaal ook zou doen. Dan wordt je later vanzelf wel een keer geraakt, en dan stort je pas neer op Hapiness.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2010 Toevallig heb ik dit probleem ook op Youtube gezien. Maar op welke console dat was kon ik niet zien. Zelf heb ik de game op revence uitgespeeld en hierbij ging alles goed en kreeg ik na de moord de credits. Ik speel trouwens op PC. Zal eens gaan kijken wat er bij mij gebeurd als ik de missie speel. Dit heb ik nog niet gedaan. Op welke console speel je eigenlijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 Toevallig heb ik dit probleem ook op Youtube gezien. Maar op welke console dat was kon ik niet zien. Zelf heb ik de game op revence uitgespeeld en hierbij ging alles goed en kreeg ik na de moord de credits. Ik speel trouwens op PC. Zal eens gaan kijken wat er bij mij gebeurd als ik de missie speel. Dit heb ik nog niet gedaan. Op welke console speel je eigenlijk? Ik speel op de PC, heb nog geen screenshot. Ik heb nog niet de kans gehad de betreffende PC voor mezelf op te eisen, dus heb het nog niet opnieuw kunnen proberen. Demotiverend is wel dat je telkens opnieuw dat gevecht in dat gebouw moet doen en dat stukje met die boot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2010 Misschien ligt het hier ook aan de Framerate. Probeer het eens te filmen met een programma als Fraps, dit vertraagd de Framerate, en misschien het probleem . Het is het proberen waard aangezien dit de eerste mogelijke oplossing is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2010 Een maat van me speelt ook GTA 4 en bij hem ging alles goed in deze missie. Alles klopte en de eindcredits kwamen ook. Hij heeft een keer iets anders geks gehad. Bij hem gingen auto's waar hij instapte na wegrijden gelijk aan het branden en ontploffen. Dit is maar een keer voorgekomen en na het spel opmieuw gestart te hebben ging alles weer zoals het hoort. Zelf heb ik geen problemen gehad tot nu toe. Ik heb GTA 4 trouwens al een tijdje. Maar ik zag meer problemen op het forum voorbij komen. Vaak wil een patch wel helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The360box Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2010 Had dit ook niet te maken met dat je cheats gebruikt, de laatste missie altijd zal falen, heb hier duidelijk van gehoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 Had dit ook niet te maken met dat je cheats gebruikt, de laatste missie altijd zal falen, heb hier duidelijk van gehoord. Hoeft niet, ik gebruikte ook cheats en toen ik de laatste missie deed kon ik gewoon landen op de aangewezen plaats. Nu speel ik hem overnieuw onder cheats en ben bijna bij de Revenge. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 ik heb gta iv 5 keer uitgespeeld en ik heb dat probleem niet gehad probeer en gta IV te verwijderen (wel je savegame houden) en dan opnieuwe installieren als dat niet helpt even faps aan zetten en filme dat vertraagt de gameplay als dat ook niet werkt dan zit het mischin helaas in je save game en zal je opnieuwe moeten gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 lol toen ik die missie deed was ik misschien meer dan 10 meter ver van die laatste raket en toch stort m'n heli neer op happiness island daat is de bedoeling. de laatste raket kan je niet ontijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.