Jump to content

Probleem met Save Game voor SA


FilipFilip22

Recommended Posts

Ik weet waar ik een savegame moet neerzetten. Maar als ik Gta SA dan opstart en het opgeslagen spel dan laad, dan begint het spel gewoon bij het begin. En sommige savegames zijn ".rar". Die kan ik niet openen. Kan iemand mij daar misschien mee helpen, of een savegame sturen die het hopelijk wel doet?

PS. Bij Vice City doen de savegames het bij mij wel.

Bewerkt: door FilipFilip22
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op gtaforum.nl FilipFilip22 :cya:

Om te beginnen heb jij versie 2 van het spel, je kan dan geen versie 1 savegames laden > dan begint er een nieuw spel. Je zal dus versie 2 savegames moeten downloaden.

Een bestand kan in verschillende formaten zijn ingepakt, zoals .zip of .rar. Deze bestanden moet je eerst even uitpakken met een in- en uitpak programma zoals WinZip of WinRar (beide programma's kunnen beide formaten aan). Alle savegames in de download-database van dit forum zijn of .zip of .rar, omdat alle downloads van dit forum verplicht moeten beschikken over een "leesmij" tekst bestand met een bepaalde verplichte inhoud.

Succes ^_^

Edit: Op gratissoftwaresite.nl kan je diverse in- en uitpak programma's downloaden. Klik

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de informatie, ik zal kijken of het lukt! :tu:

Nog steeds bedankt, maar helaas lukt het niet helemaal, ik heb al verschillende bestanden geprobeerd, maar bij het laden klapte het spel eruit.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen.
Link to comment
Delen op andere websites

Tja dát klinkt weer als versie 1. :cab:

Lees >>deze post<< eens door en ga dan na welke versie je hebt. Dan weet je ook welke savegame je moet downloaden.

Er staat ook rechtsonder in het menu van GTA SA dat ik versie 2 heb. En ik heb even op de link geklikt, het "script" bestand van mij heeft de grootte van versie 2, dus daar ligt het denk ik niet aan.

Bewerkt: door FilipFilip22
Link to comment
Delen op andere websites

Download dan eens dit bestand. Pak het vervolgens uit met WinRAR (of een ander archiveringsprogramma): kies Uitpakken in V2 Files/ en open vervolgens de verschenen map. In de map zullen twee bestanden staan, main.scm en script.img. Die bestanden bepalen je versie (voor de savegames!) en ik vermoed dat deze jouw probleem veroorzaken. Kopieer de bestanden en ga nu naar je GTA San Andreas-map (Deze Computer > C:\ > Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas) en ga dan naar data > script. Hier zullen dezelfde bestanden staan, plak de gekopieerde en vervang hiermee de bestanden die er al staan.

Als het goed is zul je nu wel V2 savegames kunnen spelen.


Even ter informatie: ik geef je de V2 files omdat in je beginscherm V2.00 staat, die versie kun je alleen krijgen met een nieuwe installatie en daardoor weet ik dat je de V2 files hoort te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...