Jump to content

Minder geld als het moet zijn.


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Heey leden van het forum!

Ik heb heel vaak als ik MP doe en ik heb veel geld, dan wanneer ik opsla ben ik een deel van het verdiende geld kwijt... Hoe kun je volledig opslaan. Ik doe da door op mijn account te klikken... Is dat goed genoeg? Ik had bijv. eigenlijk vandaag bij elkaar zo'n 171 en nog wat dollar, maar na dat het opgeslagen was heb ik voor de controle de PS3 uitgezet en daarna weer aan. Maar toen stond bij mijn bedrag dit: 156 nog wat... Wa kan de fout zijn??? Help me please...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik begrepen heb is dat het soms even duurt voordat alles goed en wel verzonden en verwerkt is via het PS-netwerk. Ga dus niet gelijk off-line of uit de MP modus als je aardig wat geld hebt verdiend. Ik weet niet precies hoe lang dat duurt maar zeker een paar minuten wachten denk ik. Waarschijnlijk zijn er wel een paar 'ervaringsdeskundigen' die je meer kunnen vertellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik begrepen heb is dat het soms even duurt voordat alles goed en wel verzonden en verwerkt is via het PS-netwerk. Ga dus niet gelijk off-line of uit de MP modus als je aardig wat geld hebt verdiend. Ik weet niet precies hoe lang dat duurt maar zeker een paar minuten wachten denk ik. Waarschijnlijk zijn er wel een paar 'ervaringsdeskundigen' die je meer kunnen vertellen.

Thnks! Het heeft gewerkt! Gewoon wanneer je iets heb verdiend opslaan en een paar minuten wachten... Ik heb al mijn centjes nog! thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook wel eens je kan het beste voordat je ofline gaat of het spel afsluit even terug gaan naar de single player.

Dan slaat hij de multiplayer op anders ben je al het verdiende geld kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook wel eens je kan het beste voordat je ofline gaat of het spel afsluit even terug gaan naar de single player.

Dan slaat hij de multiplayer op anders ben je al het verdiende geld kwijt.

Ik heb het iets anders gedaan; ik doe als ik geld verdient heb en ik heb heel veel geld, dan doe ik nog een laatste spelletje, hij slaat ondertussen het geld van het vorige spel op. Maar goed: ik heb gister nog wat extra geld verdient om uiteindelijk rang 5 te halen... Nu heb ik die.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb dit ook wel eens je kan het beste voordat je ofline gaat of het spel afsluit even terug gaan naar de single player.

Dan slaat hij de multiplayer op anders ben je al het verdiende geld kwijt.

Ik heb het iets anders gedaan; ik doe als ik geld verdient heb en ik heb heel veel geld, dan doe ik nog een laatste spelletje, hij slaat ondertussen het geld van het vorige spel op. Maar goed: ik heb gister nog wat extra geld verdient om uiteindelijk rang 5 te halen... Nu heb ik die.

Terug naar single player gaan is denk ik een stuk simpeler.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...