Jump to content

Een script gezocht

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik zou graag een paar dingen vanuit GTA SA in GTA III willen hebben :

- Dat je met de muis de camera kan draaien, maar dat het personage niet meedraaid, dus dat je zo ook het gezicht van Claude perfect kan zien

- De mogelijkheid om perfect te kunnen zwemmen met Claude in GTA III zoals met CJ in GTA SA.

- Dat Claude net zoals CJ aan een muur kan gaan hangen.

Geplaatst:

Als je al die dingen wilt, is het dan niet verstandiger om een GTA: III mod voor San anderas te vinden. Aanngezien ik denk dat dat makkelijker is. En als ik het goed begrijk kan de Engine van GTA: III het ook niet aan om aan muren te hangen etc.

Geplaatst:

Dat zou gemakkelijker zijn, maar dan kan ik de gevangenis mod niet installeren, aangezien hij voor GTA III is :(

Geplaatst:

Ik heb een keer op Youtube gezien van een script waarmee Tommy in GTA Vice City over water kon lopen. Het was heel grappig gedaan, want telkens als Tommy het water dan raakte werd hij er weer een stukje boven gespawnd. En zo kon hij zo'n beetje lopen over water. Misschien kun je proberen zo'n script te maken voor GTAIII. ;)

Geplaatst:

Ik heb een keer op Youtube gezien van een script waarmee Tommy in GTA Vice City over water kon lopen. Het was heel grappig gedaan, want telkens als Tommy het water dan raakte werd hij er weer een stukje boven gespawnd. En zo kon hij zo'n beetje lopen over water. Misschien kun je proberen zo'n script te maken voor GTAIII. ;)

Dat script ken ik, maar ik wil echt zo 1 als van GTA SA, zoals CJ :)

Geplaatst:

Misschien heeft het een rede dat er nooit antwoord komt, omdat er geen antwoord is. Bijna niemand maakt mods op request, en heel veel modificaties die mensen zoeken zijn zo specifiek dat ze ook niet bestaan. Volgende keer vraag je het gewoon daar (en nu wél topic gesloten).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...