Jump to content

gta iv niet te spelen.


leip11

Recommended Posts

heb er al veel over gelezen maar kom er toch niet uit

heb voor mijn verjaardag gta iv gekregen.

gelijk geinstalleerd en proberen te spelen. maar dit is niet te doen

benchmark geeft aan dat hij maar 5 fps snel gaat.

van de week nieuwe video kaart erin gezet en probleem blijft.

met cod:mw2 heb ik nergens problemen mee.

nou kwam iemand ermee zet Anti-Aliasing moest aanpassen maar kan deze optie nergens vinden

weet iemand wat het probleem kan zijn.

hieronder mijn specs

moederboard: asrock k10n78

processor: DualCore AMD Athlon 64 X2, 2845 MHz (13.5 x 211) 5400+

geheugen: 4gb ddr2

videokaart: point of view geforce 9 9500gt 1gb ddr2

besturingssoftware: windows xp prof sp3

als er nog iets mist zeg het maar dump het erbij.

Bewerkt: door leip11
Link to comment
Delen op andere websites

effe update,

ik heb de drivers van de videokaar geupdate en hij werkt al beter.

heb de benchmark gedaan en kom hier op uit

Statistics

Average FPS: 11.91

Duration: 37.29 sec

CPU Usage: 100%

System memory usage: 96%

Video memory usage: 76%

Graphics Settings

Video Mode: 1280 x 1024 (60 Hz)

Texture Quality: High

Texture Filter Quality: High

View Distance: 26

Detail Distance: 51

Hardware

Microsoft Windows XP Professional

Service Pack 3

Video Adapter: NVIDIA GeForce 9500 GT

Video Driver version: 195.62

Audio Adapter: Realtek HD Audio output

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5200+

File ID: Benchmark.cli

ik vind dit nog bar slecht ik zal zo dadelijk die memrestrict fix uitvoeren en dan post ik dat hier ook wel. het is in iedergeval al een stuk beter

Link to comment
Delen op andere websites

Het is dan ook niet de bedoeling om met zo'n slechte videokaart, in combinatie met zo'n slechte processor GTA IV op zulke hoge settings te spelen.

Ik speel met een nVidia 9800 GT en Intel Quad Core Q6600 om medium texture quality. Dus jij kan best je texture quality (en eventueel view/detail distance) wat lager zetten, dan zal het al veel speelbaarder zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hoi

is dit zo'n slechte videokaart dan. mij werdt gezegt dat deze juist wel goed was om dit er mee te spelen. maar als dit niet zo is dan ga ik er mee terug. wat adviseer je mij dan voor een kaart.

en moet he tmet de proccesor wel te doen zijn of zou ik die ook moeten verbeteren?

Link to comment
Delen op andere websites

ok dan weet ik dat maar wat voor kaart adviseer je mij dan. liefst bij alternate vandaan of bij www.flexpro.nl zit bij mij om de hoek. daar komt deze nu ook vandaan.

en hoe zou ik het met de cpu moeten doen??

iemand een idee??

>>> Door Hanneswasco: Bump samengevoegd. Gelieve in het vervolg wat langer te wachten voor je een topic post, niet iedereen is hier 24/7 aanwezig.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Weg flikkeren :puh:

Nee, dat is gein. Maar wil je een nieuwe CPU komt daar meteen een niet moederbord bij kijken, wat ook weer geld kost. Dan moet er een betere grafische kaart in. Daarbij is er weer een kas dat je voeding te zwak is, dus in principe ben je niet voor twee tientjes klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft niet binnen 3 uur te bumpen, als iemand je kan helpen zal hij dat doen hoor, we zijn niet in loondienst bus ook niet 24/7 paraat.

Verder zul je een voledige upgrade moeten doen, dit bevat een nieuw moederbord, cpu, geheugen, grafische kaart en voeding.

In het hardware forum kunnen ze je daarmee verder helpen, daar kunnen de hardware goeroes je verder helpen met een systeem samenstellen

Link to comment
Delen op andere websites

@wesley sorry hiervoor

een nieuw moederbord was ik niet van plan aangezien deze er net 3 maanden inzit. cpu en videokaart zou ik nog wel kunnen vervangen

was zoiezo wel van plan om de videokaart terug te brengen aangezien ik ook niet tevreden ben over deze kaart en met de info die ik hier heb gekregen voor een betere zal gaan.

dus blijft mijn vraag over wat kan ik hier dan nog mee doen om gta wel beter te kunnen spelen

Link to comment
Delen op andere websites

als je moederbord AM2+ ready is enzo(zal het boekje ff doorlezen als ik jou was) dan is dat een mogelijkheid, maar aangezien dat de neiuwe phenom II is betwijfel ik of je bios hem support en os er een biosupgrade voor is. Op het moment dat de PII uitkwam werder er nog amper AM2 borden gemaakt, dus die kans is echt enorm klein.

Link to comment
Delen op andere websites

rechtstree uit het boekje

support for socke AM@+/AM@ processors: amd Phenom fx/phenom/athlon 64fx. athlon 64 x dual core/athlon 64/sempron

support cpu up to 140w

amd live ready

cool 'n'quiet

fsb 2600 MHZ (5,2 GT/s)

dus zou het mogelijk moeten zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...