leip11 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 http://www.asrock.com/mb/cpu.asp?Model=K10N78 als ik hier staat staat hij wel in dit lijstje. dus dan moet het toch mogelijk zijn. ook als ik bij die pc builder van alternate kijk staat hij in het lijstje dus moet dit toch ook mogelijk zijn Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Als er inderdaad een nieuwe BIOS is voor je moederbord kan er een Phenom II op. Maar dan moet je wel bereid zijn je BIOS te upgraden. Reageren
leip11 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 daar ben ik wel bereid toe als het systeem daardoor beter werkt Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 onthoud wel, bios flashen is neit niks, er is enorme kans dat het fout gaat. Ik zou goed tutorials doorlezen en dergelijke om het jist te flashen, als het fout gaat ben je je moederbord kwijt. Reageren
leip11 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 ik heb dat al gelezen op de site van asrock staat ook een duidelijke overzichtelijke uitleg hoe te doen. Reageren
leip11 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 net een maat van mij langs geweest met een upgrade voor mij com radeion hd4850 en 2x 2gb corsair dual erin gezet. nu lukt het om gta 4 te spelen op alles high kwaliteit zonder problemen. ook codmw2 zonder problemen(had ik wel verwacht als gta goed draait). toch bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.