Nissan Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Ik zie steeds vaker in games dat ze doodlleuk Achievements hangen aan alle dingen die iemand met het IQ van een frietje nog wel kan doen. "Dood 50 mensen met een gun" Goedzo, hier heb je 50 punten. Van dit soort gemakzuchtige Achievements/Trophy's zakt echt m'n broek af. Ik heb graag orginele Achievements, die een hint geven, of grappig zijn. Zoals "Ready for the Sequel" in Halo Wars. Wat is jou mening? Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) Ja klopt, Ik had eerst bij Mercenaries 2 echt een WTF krijg je hier een trophie voor ? Eat the Heat - You performed a burnout de makkelijkste trophie ooit volgens mij en sloeg echt nergens op. Even met je auto een rondje draaien. duurde 5 seconden en je kreeg er een trophie voor. Heb ook liever trophies waarvoor je echt skill voor nodig hebt. Ook bij ACII dan moet je in het begin alleen een beetje cutscenes bekijken en dan heb je al iets van 3 trophies. Bewerkt: 11 januari 2010 door PowerPats Reageren
Nissan Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 En de punten die je ervoor krijgt man . - Welcome to the Animus 2.0 (20 G) - Be Reborn as Ezio Auditore Di Firenze (20 G) En je hebt nog niet eens zelf gespeeld! Gemakzuchtigheid is het. Ze mogen wel een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Fable II. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 ik vind makkelijke archievments niet vervelennd naar dan vind ik wel dat ze er een lagere score voor moeten geven zoals bijvoorbeeld maar 5G of als het echt makkelijk is maar 1G(zoals in forza 2)maar wees blij want ik heb ook een paarr spellen van een paar jaar terug toen de xbox een beetje nieuw was dat ze voor veel nutteloze dingen gewoon 300G gaven! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Achiefments en trophies worden steeds makkelijker te halen. Dat zie ik ook al bij modern warfare 2 deze zijn totaal niet moeilijk te halen. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 In Fifa 10 krijg je nu al Achievements als je een mode opstart. Kom op... Zijn we debiel ofzo . Reageren
MrKooKie Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) Ik ben het opzich wel een eens met de stelling, sommige achievements zijn inderdaad veel te makkelijk. Maar of dit echt een probleem vormt, is een heel ander verhaal. En bovendien, alle bronzen trophies (PS3) hebben toch geen waarde, ze zijn allemaal te makkelijk, het wordt pas interessant bij de gouden en plantina trofees. Zoals de platinum trofee voor Skate 2, daar heb ik toch wel een ruw half jaar over gedaan á 1-2 uurtjes spelen per dag. Maar inderdaad, het behalen van trofee's door alleen het spel op te starten, gaat inderdaad wel wat ver. Bewerkt: 11 januari 2010 door MrKooKie Reageren
Nissan Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Het liefst knok ik voor een Achievement, zodat ik er een goed gevoel bij heb . Van "dat heb ik nu eens goed gedaan" maar van Achievements als in Assassins Creed (II) raakt dat gevoel verre van. Als je online tegen iemand speelt, omdat ie goed lijkt te zijn door zijn aantal Gamerpoints, en vervolgens alleen maar "kut" Achievements heeft... Reageren
PrioX Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) Bij mijn 360 kreeg ik gratis het spel Lips, als je daar naar ''opties'' gaat krijg je al 5G Bewerkt: 11 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Nissan Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 En hoe heette die Achievement? Reageren
PrioX Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 En hoe heette die Achievement? Ik was niet helemaal eerlijk dit waren ze - Been to Get Music (5G) : Speel voor het eerst een liedje af - Welcome To My Lips (5G) : Ga naar het ''optie'' scherm - I Got You Babe (5G) : Speel een mode - One Hit Wonder (5G) : Zing een liedje voor de eerste keer Ik wil wel meer van die spellen hebben.... Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 In Fifa 10 krijg je nu al Achievements als je een mode opstart. Kom op... Zijn we debiel ofzo . In Fifa 09 krijg je een trofee (& ik neem aan ook achievement) als je 1 video upload naar EA sports online gebeuren. Je kreeg ook een trofee (& ik neem aan ook achievement) als je 5 screenshots upload naar EA sports online gebeuren. Easyer kan het niet of neem het mooiste voorbeeld Gta IV alleen de missie roman's sorrow completen heb even gezocht en een paar mooie voorbeelden gevonden. Battlefield 1943 Parachutist - Use the parachute once (2 seconds). die is dus totaal niet moeilijk alhoewel dat zijn al die trofeeën van battlefield 1943 niet want ik heb ze allemaal in 1 week gehaald Flower Welcome Back - Play the game after a week long break. Deze is ook redelijk simpel je verzet de tijd van je playstation 3 gewoon en dan krijg je hem Guitar hero: Metallica The Four Horsemen - Complete a song with all band members on expert in Quikplay or Career (4 player band). Reload - Download a song from ghtunes The Four horsemen is makkelijk voor de genen die expert zit deze trofee zit in elke guitar hero opnieuw hetzelfde als een liedje downloaden dat duurt 3 seconden bam hier heb je ook nog creer je eigen gitaar poppetje en band naam allemaal een aparte trofee en dan zit herhaaldelijk in elke guitar hero very easy! Zo zijn er natuurlijk nog 1000 voorbeelden maar dit zijn tog wel een paar die ik persoonlijk ken en makkelijk heb gehaald:D Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 makkelijkste game om te gaan achievment h**r*en is toch wel Fable 2 een achievment. zoals The Pooch Pamperer (5G) Play fetch with your dog, or see another Hero's dog play. Dat is in 1 seconde gedaan en dat heb je met alle fable 2 achievments heb je bij elkaar al snel tegen de 1300G,. Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Deze vond ik ook opzich wel grappig. Een trophie in Beatles Rockband. Totaal niet moeilijk aangezien ik zelf linkshandig ben. echt te makkelijk. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 In Fifa 10 krijg je nu al Achievements als je een mode opstart. Kom op... Zijn we debiel ofzo . In Fifa 09 krijg je een trofee (& ik neem aan ook achievement) als je 1 video upload naar EA sports online gebeuren. Je kreeg ook een trofee (& ik neem aan ook achievement) als je 5 screenshots upload naar EA sports online gebeuren. Easyer kan het niet of neem het mooiste voorbeeld Gta IV alleen de missie roman's sorrow completen heb even gezocht en een paar mooie voorbeelden gevonden. Battlefield 1943 Parachutist - Use the parachute once (2 seconds). die is dus totaal niet moeilijk alhoewel dat zijn al die trofeeën van battlefield 1943 niet want ik heb ze allemaal in 1 week gehaald Flower Welcome Back - Play the game after a week long break. Deze is ook redelijk simpel je verzet de tijd van je playstation 3 gewoon en dan krijg je hem Guitar hero: Metallica The Four Horsemen - Complete a song with all band members on expert in Quikplay or Career (4 player band). Reload - Download a song from ghtunes The Four horsemen is makkelijk voor de genen die expert zit deze trofee zit in elke guitar hero opnieuw hetzelfde als een liedje downloaden dat duurt 3 seconden bam hier heb je ook nog creer je eigen gitaar poppetje en band naam allemaal een aparte trofee en dan zit herhaaldelijk in elke guitar hero very easy! Zo zijn er natuurlijk nog 1000 voorbeelden maar dit zijn tog wel een paar die ik persoonlijk ken en makkelijk heb gehaald:D archievments die je kan halen voor een missie vind ik wel ok hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.