Jump to content

Achievement h**r*n en Trophysl*tt*n

Recommended Posts

Geplaatst:

archievments die je kan halen voor een missie vind ik wel ok hoor.

Maar niet een missie die je als eerste krijgt, en dan alleen maar 20 seconden hoeft te rijden.

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kenny-Petrovic

7

• Nissan

7

• PowerPats

5

• lexus123

4

Geplaatst:

Bij MW2 is het allemaal op basis van Storyline ook niet moeilijk naar mijn mening. Maar bij Gears of War 1 heb je ook achievements van kill 100 mensen met dit wapen. Ik vind dit geen bullshit. Ik vind dit hoort bij het spel. Alleen sommige zijn echt makkelijk. GTAIV's 1e achievement. Complete de 1e missie. Hoppa! Achievement!

Geplaatst:

Maar nu de koning aller makkelijke achievments halen.

1000 Achievement Points in 2 Minutes Time!

With Avatar: The Last Airbender-The Burning Earth, all you have to do is rack-up the 60-hit combo and the 1000 pts are yours

You see, within the first two minutes of playing THQ's Avatar: The Last Airbender-The Burning Earth, gamers can earn as many as 1000 Achievement Points, and they only have to press one button over and over again to do it - precisely, the B button.

:schater:

Geplaatst:

With Avatar: The Last Airbender-The Burning Earth, all you have to do is rack-up the 60-hit combo and the 1000 pts are yours

You see, within the first two minutes of playing THQ's Avatar: The Last Airbender-The Burning Earth, gamers can earn as many as 1000 Achievement Points, and they only have to press one button over and over again to do it - precisely, the B button.

is daar maar 1 trofee?

Geplaatst:

is daar maar 1 trofee?

3 volgens mij. 1tje bij een 10x combo nog 1 bij een 20x combo enz

Geplaatst: (bewerkt)

Zijn ze dan, Brons, Zilver, Goud en dan natuurlijk de platinum?

Bewerkt: door S.W.A.T.
Geplaatst:

Makkelijkeste Achievement Award 2009(The Birth of an Assassin - 20G - Be reborn as Ezio Auditore Da Firenze):

http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=199133

Makkelijkste Achievement Award 2008:

Was als het goed is Simpsons The Game - Start up the game:

http://www.xbox360achievements.org/game/the-simpsons/achievements/

Klik HIER voor de volledige Achievements Awards 2009:

Zelf vind ik dat Achievements een uitdaging moeten zijn om ze te behalen. Het is natuurlijk wel vet als je de volledige 1000 punten eruit weet te halen.

Geplaatst:

Die trophy's van Assassin's creed II zijn inderdaad erg makkelijk. Als je een sequentie uitspeelt krijg je al gelijk een zilveren. Of dat je bijvoorbeeld je kleren moet verven met 2 kleuren bij een kleermaker in de stad Forli, daar krijg je ook een trophy voor.

Geplaatst:

is daar maar 1 trofee?

3 volgens mij. 1tje bij een 10x combo nog 1 bij een 20x combo enz

5, KLIK. Het is trouwens een 50-combo en niet 60, zou het veels te moeilijk maken :7

Geplaatst:

Die trophy's van Assassin's creed II zijn inderdaad erg makkelijk. Als je een sequentie uitspeelt krijg je al gelijk een zilveren. Of dat je bijvoorbeeld je kleren moet verven met 2 kleuren bij een kleermaker in de stad Forli, daar krijg je ook een trophy voor.

Dit klopt aardig ik heb maandag ACII geleend van een vriend en ik zit nu al op 85% van de trophies lol

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik las net dat bericht over Forza, maar waarom plaatsen ze eventueel van dei veel te makkelijk te behalen Achievements in games? De gamescommunity is niet hersendood hoor...

Geplaatst:

fuel is ook zoiets waar bij je binnen 5/10min al 6a8 trophies vrijgespeeld.

Born under a lucky star Bronze Trophy

Win your first Star in career mode.

Here comes a new challenger! Bronze Trophy

Win a challenge.

DIY Bronze Trophy

Create a race using the race editor.

One of each, please! Bronze Trophy

Own at least one vehicle of each type.

Hobbyist Collector Bronze Trophy

Own 10 vehicles.

Oil strike Bronze Trophy

Collect your first oil drum.

Blind man's buff Bronze Trophy

Finish a career race ranked 1st without GPS.

Geplaatst:

De makelijkste achievement ooit is een 5G achievement van de Simpsons game, het staat zelfs in de beschrijving: Easiest achievement ever!. Drie keer raden wat je voor die achievement moet doen...

druk op start :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...