Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 De makelijkste achievement ooit is een 5G achievement van de Simpsons game, het staat zelfs in de beschrijving: Easiest achievement ever!. Drie keer raden wat je voor die achievement moet doen... druk op start Briljant! Ik heb simpsons the game op de playstation 3 maar die heeft geen trophy ondersteuning. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 In Little Big Planet voor Playstation 3 heb je zelfs van die online levels om 10 trophy's te halen in 1 minuut. En dan hoef je vaak ook niet veel te doen in die levels. Reageren
dannyrobijnfifa Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 De makelijkste achievement ooit is een 5G achievement van de Simpsons game, het staat zelfs in de beschrijving: Easiest achievement ever!. Drie keer raden wat je voor die achievement moet doen... druk op start Briljant! Ik heb simpsons the game op de playstation 3 maar die heeft geen trophy ondersteuning. maar dat is gewoon de simpsons dat hoort humor te zijn die in ac2 zijn ook wel simpel be reborn as ezio jippieee ik kan knopjes drukken papa (A) Reageren
.Corneria. Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Off The Boat van GTA IV. Voltooi de missie "The Cousins Bellic". Reageren
Vice-King Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Ja ik heb helemaal last van die hackers die in 1x alle achievements hebbe Reageren
Nissan Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Lol, waar zei iemand er hier wat over? . Anyway, die Achievement van de Simpsons is gewoon typische Simpson humor, dus als het zo bedoeld is zou ik me er niet aan storen, wel gemakzucht, maar met humor erachter. Leuke in Tiberium Wars: No Life - 100G Play multiplayer for over 100 hours Vond ik ook wel briljant . Reageren
BV_1993 Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Zowel de Trophy's als de Achievements boeien me niet Waarom is dat in godsnaam uitgevonden, ik irriteer me enorm aan al die belachelijke gamers die er belachelijk veel willen verzamelen. Gaming gaat om fun, niet om die troep te verzamelen en ermee op te scheppen. En ze tonen zeker niet aan of je goed bent in een game of niet, alleen hoe erg verslaafd je bent Reageren
lexus123 Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Zowel de Trophy's als de Achievements boeien me niet Waarom is dat in godsnaam uitgevonden, ik irriteer me enorm aan al die belachelijke gamers die er belachelijk veel willen verzamelen. Gaming gaat om fun, niet om die troep te verzamelen en ermee op te scheppen. En ze tonen zeker niet aan of je goed bent in een game of niet, alleen hoe erg verslaafd je bent Ik als achievement-hoer moet hierop ingaan: 1. Ik game voor fun 2. Ik wil alles uit m'n €60 halen 3. Het geeft wel degelijk aan hoe goed je bent. Je kunt net zo levenloos zijn maar geen skills hebben, en nog speel je CoD5 niet op Veteran uit hoor. Zou jij het spel voor de lol uitspelen op Veteran als je weet dat je enorm gefrusteerd gaat raken door de moeilijkheid. Je krijgt er tenminste nog wat voor en je kunt bewijzen dat je pro bent. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Zowel de Trophy's als de Achievements boeien me niet Waarom is dat in godsnaam uitgevonden, ik irriteer me enorm aan al die belachelijke gamers die er belachelijk veel willen verzamelen. Gaming gaat om fun, niet om die troep te verzamelen en ermee op te scheppen. En ze tonen zeker niet aan of je goed bent in een game of niet, alleen hoe erg verslaafd je bent het is leuk voor sommige om die dingen te halen en het geeft wat meer uitdaging(voor de meeste archievments dan,de game starten is niet echt een uitdaging) Reageren
Tomeken Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Zowel de Trophy's als de Achievements boeien me niet Waarom is dat in godsnaam uitgevonden, ik irriteer me enorm aan al die belachelijke gamers die er belachelijk veel willen verzamelen. Gaming gaat om fun, niet om die troep te verzamelen en ermee op te scheppen. En ze tonen zeker niet aan of je goed bent in een game of niet, alleen hoe erg verslaafd je bent Ik als achievement-hoer moet hierop ingaan: 1. Ik game voor fun 2. Ik wil alles uit m'n €60 halen 3. Het geeft wel degelijk aan hoe goed je bent. Je kunt net zo levenloos zijn maar geen skills hebben, en nog speel je CoD5 niet op Veteran uit hoor. Zou jij het spel voor de lol uitspelen op Veteran als je weet dat je enorm gefrusteerd gaat raken door de moeilijkheid. Je krijgt er tenminste nog wat voor en je kunt bewijzen dat je pro bent. Ik wil ook alles uit men 60 euro halen en ik game ook voor de fun, maar om me daarom zot te laten maken door cod5 op veteran uit te spelen, nee hoor . Ik verdien die 60 euro terug door uren en uren te gamen op dat zelfde spel, zoals cod4 die game heb ik echt uren gespeelt , net zoals gta. gta en cod zijn volgens mij ook de enige games waar je je maanden kunt mee amuseren . Ik heb ooit Saints Row 2 gekocht en heb er maar een paar uur op gespeeld en men goesting was over, daar gaat men 60 euro dan En natuurlijk wil ik ook al de trophys van een game , maar voor sommige trophys te halen moet je gewoon teveel moeite doen zoals bij cod5 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Zowel de Trophy's als de Achievements boeien me niet Waarom is dat in godsnaam uitgevonden, ik irriteer me enorm aan al die belachelijke gamers die er belachelijk veel willen verzamelen. Gaming gaat om fun, niet om die troep te verzamelen en ermee op te scheppen. En ze tonen zeker niet aan of je goed bent in een game of niet, alleen hoe erg verslaafd je bent Ik als achievement-hoer moet hierop ingaan: 1. Ik game voor fun 2. Ik wil alles uit m'n €60 halen 3. Het geeft wel degelijk aan hoe goed je bent. Je kunt net zo levenloos zijn maar geen skills hebben, en nog speel je CoD5 niet op Veteran uit hoor. Zou jij het spel voor de lol uitspelen op Veteran als je weet dat je enorm gefrusteerd gaat raken door de moeilijkheid. Je krijgt er tenminste nog wat voor en je kunt bewijzen dat je pro bent. Ik wil ook alles uit men 60 euro halen en ik game ook voor de fun, maar om me daarom zot te laten maken door cod5 op veteran uit te spelen, nee hoor . Ik verdien die 60 euro terug door uren en uren te gamen op dat zelfde spel, zoals cod4 die game heb ik echt uren gespeelt , net zoals gta. gta en cod zijn volgens mij ook de enige games waar je je maanden kunt mee amuseren . Ik heb ooit Saints Row 2 gekocht en heb er maar een paar uur op gespeeld en men goesting was over, daar gaat men 60 euro dan En natuurlijk wil ik ook al de trophys van een game , maar voor sommige trophys te halen moet je gewoon teveel moeite doen zoals bij cod5 Onze eigen ASPHALT heeft de platina trofee gehaald van Call of Duty 5. Reageren
Tomeken Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 ASPHALT is een uitzondering hij zit al bijna aan level 9 op psn Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) ASPHALT is een uitzondering hij zit al bijna aan level 9 op psn Ik zit op level 8 59% Maar ik doe er geen moeite voor. Heb gewoon speel spellen heb maar 1 platinum Bewerkt: 12 februari 2010 door Kenny-Petrovic Reageren
lexus123 Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Geplaatst: 14 februari 2010 ASPHALT is een uitzondering hij zit al bijna aan level 9 op psn Als ik op PSN zat, zat ik nu op lvl 10 Reageren
Tomeken Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Ik heb gisteren de platina trophy van cod5 gehaald . Ik neem sommige woorden van men vorige post dus terug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.