Jump to content

Nieuwe Carriermove?


Nissan

Recommended Posts

Ik kom steeds vaker mensen tegen die met hun werk gestopt zijn en nu op zichzelf het leven bestuderen. De uitkomsten vind ik meestal wel grappig. Ze hebben oplossingen op alle vragen in het leven waar je moeite mee hebt. Om een voorbeeld te nemen "Waarom is de liefde zo lastig?" echt briljant dat mensen overal kennis in willen hebben =D.

Hoe denk jij over "Levensonderzoekers" ?

Link to comment
Delen op andere websites

i agree met plantenbak

Dank voor het delen van je mening.

Ik ben echt nog nooit iemand tegengekomen die stopt met werken om na te gaan denken over dit soort dingen. Snap ook niet waar ze dan geld mee verdienen, uitkering? Misschien moeten ze daar eerst over nadenken?

En wat doen mensen dan die het leven bestuderen? Mediteren? Naar buiten kijken? Of alleen nadenken? En zou het niet zo dat op sommige vragen helemaal geen antwoord is? "Waarom is de liefde zo lastig?" Hoezo lastig? Ik vind het helemaal niet lastig.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaan ze dan ook naar de Dahia Lama? :7

In ieder geval over die vraag is liefde lastig kan je geen antwoord geven, omdat het antwoord voor iedereen anders is.

Dus ze falen al voor dat ze beginnen met nadenken. :7

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen die vraag dan wel voor hun eigen oplossen EotR, denken kan soms leuk zijn om de anders verloren tijd wat nuttig te verdrijven. Waarom niet zou je denken? Maar een mens kan maar beter gaan werken voor ze kost in plaats vna thuis na te zittne denken... al je even gaat nadenken geraak je in een soort van trance en sluit je je af van je omgeving en de rest van de wereld. Door te gaan werken verhelder je je kijk op de wereld door andere meningen te horen... probeer zelf maar eens andere meningen te verzinnen op je eigen. Veel luisterplezier :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ze kunnen die vraag dan wel zichzelf oplossen EotR, denken kan soms leuk zijn om de anders verloren tijd wat nuttig te verdrijven. Waarom niet zou je denken? Maar een mens kan maar beter gaan werken voor ze kost in plaats vna thuis na te zittne denken... al je even gaat nadenken geraak je in een soort van trance en sluit je je af van je omgeving en de rest van de wereld. Door te gaan werken verhelder je je kijk op de wereld door andere meningen te horen... probeer zelf maar eens andere meningen te verzinnen op je eigen. Veel luisterplezier :clown: .

Als ik aan het werk ben heb ik geen tijd voor andere meningen hoor :puh:.

Ik 'leer' het meeste van een nachtje door met 1 of 2 andere vrienden, al ben ik ook wel weer zo'n eigenheimer die dit prima op zichzelf kan. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...