Jump to content

Hoeveel is 512mb


MostWantedKid

Recommended Posts

Om even een voorbeeld te geven: Voor XP heb je minimaal 265 mb geheugen nodig (correct me if im wrong) dus om een beetje XP te kunnen gebruiken heb je minimaal 512 mb ram nodig, ik had dit een paar uur geleden nog in mijn PC zitten, het draait echt ongelofelijk langzaam.

Voor Vista heb je minimaal 512 mb nodig, dus om een beetje vista te kunnen gebruiken heb je 1024 mb nodig.

Als je nu XP hebt met 2 gig geheugen vind ik het niet erg nodig om nog 512 mb erbij te gooien, aangezien je voor xp maar 2 gig nodig hebt als uberpoweruser!

echt, die post slaat dus nergens op.

Je zegt dat om een beetje xp te gebruiken je 512MB geheugen nodig hebt, nou als je dat nodig hebt, waarom draaide hij dan traag bij jou?

En ook iedereen weet dat 1GB het verre minimum is voor vista, waarom gaan ze anders pc's met 4gb leveren? juist ja, omdat dat nodig is. Voor vista heb je echt minimaal 3GB nodig wil jhe het echt goed kunnen draaien.

Dat zeiden de werknemers van de Office Center :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Om even een voorbeeld te geven: Voor XP heb je minimaal 265 mb geheugen nodig (correct me if im wrong) dus om een beetje XP te kunnen gebruiken heb je minimaal 512 mb ram nodig, ik had dit een paar uur geleden nog in mijn PC zitten, het draait echt ongelofelijk langzaam.

Voor Vista heb je minimaal 512 mb nodig, dus om een beetje vista te kunnen gebruiken heb je 1024 mb nodig.

Als je nu XP hebt met 2 gig geheugen vind ik het niet erg nodig om nog 512 mb erbij te gooien, aangezien je voor xp maar 2 gig nodig hebt als uberpoweruser!

echt, die post slaat dus nergens op.

Je zegt dat om een beetje xp te gebruiken je 512MB geheugen nodig hebt, nou als je dat nodig hebt, waarom draaide hij dan traag bij jou?

En ook iedereen weet dat 1GB het verre minimum is voor vista, waarom gaan ze anders pc's met 4gb leveren? juist ja, omdat dat nodig is. Voor vista heb je echt minimaal 3GB nodig wil jhe het echt goed kunnen draaien.

Dat zeiden de werknemers van de Office Center :puh:

Office Center ? :O

Hoor je de naam al: Office Center. Ik denk dat de mensen die daar werken nog minder verstand van pc's hebben dan de pc verkoper bij de dixons.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...