Typhoon Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 heej iedereen ik heb moeite met die missie als je met bigsmoke die train moet achtervolgen ik haal het steeds net niet er blijft steeds een mannetje of twee over wie weet een manier hoe ik het het beste kan doen??? ik heb de walktrough al gepleegd maar dat hielp niet Reageren
Dri3s Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 heej iedereen ik heb moeite met die missie als je met bigsmoke die train moet achtervolgen ik haal het steeds net niet er blijft steeds een mannetje of twee over wie weet een manier hoe ik het het beste kan doen???ik heb de walktrough al gepleegd maar dat hielp niet Probeer de hele tijd naast de trein te rijden, niet plak er tegen maar +- 1,50m. Er zal een trein komen, een auto op de weg en nog wat rotzooi, ontwijk dit allemaal en probeer dan naast de mannetjes te rijden die nog en dood zijn. Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 oke bedankt ik weet ongeveer wel je rijden moet net naast de rails ik zal het proberen ik had het ook al met rocketlauncher enzo geprobeert maar dat lukt niet ( dit is toch niet zon hele moeilijke missie? Reageren
CrossY Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Al 4637140632718421809x gevraagd, maar nog maar een keer: Rij rechts van de trein, en dan aan de rechterkant van de rails (tussen rechter rails en greppel/muur)... zo kan smoke ze raken, anders schiet hij telkens tegen de trein wagon aan... wat ik ook las dat mensen vooruit reden en de trein opwachtte, maar ik weet niet of dat echt makkelijker is Reageren
Bollino Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Al 4637140632718421809x gevraagd, maar nog maar een keer:Rij rechts van de trein, en dan aan de rechterkant van de rails (tussen rechter rails en greppel/muur)... zo kan smoke ze raken, anders schiet hij telkens tegen de trein wagon aan... wat ik ook las dat mensen vooruit reden en de trein opwachtte, maar ik weet niet of dat echt makkelijker is ja is wel makkelijker want Big Smoke schiet niet altijd en als je ervoor gaat staan dan pak je je AK47 of die M4 en je richt en schiet zo is het bij mij gelukt maar je moet uitkijken dat CJ of Big Smoke niet onder de trein komt Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) het is al gelukt bedankt Bewerkt: 16 juni 2005 door C-J_Redman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.