QinX Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Ik spaar denk ik maar even door voor de 5870 juist had ik ook gedaan of ik had 2x 5850 gedaan als m'n moederbord dat ondersteunde 2x 5870 is pure overkill, dat is sowieso een zware bottleneck en het kost alleen maar meer geld. Dat is alleen maar leuk als je hardware geil bent. Mwa. Ik zie het volgende als slimmer. Koop nu een 5870 en als je de performance te min vindt worden dan upgrade je naar een nieuw platform en neem je de HD5870 mee, daarna kun je waarschijnlijk nog voor een zachte prijs een 2e HD5870 halen. Dat is iig mijn plan voor later Reageren
RS-modder Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Ik spaar nog even door, want ik ben 14 en mijn inkomen is dus niet zo hoog Maar ik ga voor de HD5870 Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Mwa. Ik zie het volgende als slimmer. Koop nu een 5870 en als je de performance te min vindt worden dan upgrade je naar een nieuw platform en neem je de HD5870 mee, daarna kun je waarschijnlijk nog voor een zachte prijs een 2e HD5870 halen. Dat is iig mijn plan voor later Klopt, maar ik heb het alleen maar over nu. Nu is het overkill, nu zijn de processoren nog niet snel genoeg om die 2 videokaarten goed te kunnen benutten en nu heb je er nog niet zoveel aan. Nu een HD5870 en over een paar jaar weer eentje is daarentegen weer een goeie zet, vooral als de CrossfireX techniek nog verder verbeterd word en de support verbeterd de komende jaren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.