Jump to content

Paar plaatjes :p

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben weer begonnen met plaatjes maken, en heb om er in te komen vandaag 2 aanvragen gedaan;

ProfielplaatjeBurnacid.png

Profielpicramoth-2.png

Pcool.png

Profielplaatje.png

Yuanpic.png

Ramoth.png

Dondiablo.png

Deze was meer een grapje, de vrager vroeg iets met 'Hell'.

Magicfeelingpicca.png

NatureDream.png

Ik zou graag weten wat jullie er van vinden.

Bewerkt: door CrackerzElite
Geplaatst:

Bij de eerste vind ik dat de achtergrond er totaal niet bijpast het vuurtje en de naam passen wel goed bij elkaar maar ik vind de achtergrond er niet bij passen.

5/10

De tweede vind ik erg leuk gemaakt en daar past de achtergrond juist weer heel goed bij Ik kan alleen de letters beetje voor een deel niet lezen maar dat ziet er wel grappig uit.

Een verlaten kartonnen poppetje op een grote weg hehe.

8/10 :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind juist bij het eerste dat de achtergronder wel bijast het zijn dezelfde vuurtjes als die oranje vooraan maar dan verkleint en een ander kleurtje het lijkt een beetje dat je een soort fakkeltochtje maakt xD

8/10

op de tweede heb ik geen commentaar xD of miss tog wel :D de tekst miss iets hoger plaatsen zodat het iets beter duidelijk is ;)

10/10

op de laatste: miss de kleuren zwart witlaten denk dat het een beter effect zou geven, maar dat is ieder zijn smaak natuurlijk xD :D

8.75/10

Bewerkt: door xLogiCx
Geplaatst:

4de: miss een iets donkerder lettertype of er een lijn rond laten lopen dat het wat duidelijker leesbaar is, vind de lichtuntjes wel tof xD lijkt wel op die lichtwormpjes fzo xD ookal is e overdag xD

zeer mooi 9.5/10

Geplaatst:

Ik ben weer begonnen met plaatjes maken, en heb om er in te komen vandaag 2 aanvragen gedaan;

ProfielplaatjeBurnacid.png

Profielpicramoth-2.png

Pcool.png

Profielplaatje.png

Ik zou graag weten wat jullie er van vinden.

1. Vind ik niet zo heel speciaal in vergelijking met je andere. 6/10

2. Vind ik mooi. 7/10

3. Deze is nog mooier. Heb je de regen zelf gemaakt? 8/10

4. De laatste vind ik het mooiste. Mooie effecten, alleen één ding: Ik kan de naam niet goed lezen. Deze zou ik ietsje donkerder maken.

KUTGW :tu: !

Geplaatst:

1: Ik vind er niet zoveel bijzonders aan, hij is leuk, maar de achtergrond is door het smudgen(??) te wazig geworden, ik had hem iets scherper gehouden. 5.8/10

2: Ik vind deze leuk, de BG past er goed bij, leuk idee ook. een kartonnen mannetje, heb je een site waar je ze vandaan haalt? 8/10

3: Echt briljant, heb je die regen zelf gemaakt, ik vind de kleurverhoudingen angstaanjagend. 9/10

4: Weer een kartonnen doosje. Mooie efecten. Mooie ruimte heb je gecreërd, alsof je er echt in staat. 9/10

Ik heb nu niet op de teskt gerate, aangezien die bij sommige plaatjes een beetje overbodig waren (mijn mening :ch: )

Ga zo door

Geplaatst:

Ja maar het zij aanvragen waarbij je de naam van de speler eigenlijk al kent. Dus de text hoeft ook niet duidelijk te zijn. ;)

Geplaatst:

ik ga ze niet allemaal apart doen maar ik kijk ff wat ik erover kan zeggen.

Je bent iig goed bezig, je houd je stijl aardig vast bij alle plaatjes. Je houd 't lekker simpel vooral bij de eerste paar misschien een klein effectje hier, en dan 'n beetje tekst hier en soms de tekst op 'n grappige manier verwerkt in het plaatje zodat het lijkt of het al zo was zegmaar.

De mooiste vind ik die met de vis al had je wel de "gloeidraden" van de lamp weg moeten knippen dan lijkt het minder ingeplakt

de laatste is ook heel gaaf geworden, ik zou niet weten hoe je 't gemaakt hebt maar 't ziet er heul goed uit :tu:

algemeen cijfer: 8.5/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...