cerdjee4 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 ik heb gta san andreas geinstalleerd en alles deed het goed en het beeld was mooi en alles, alles was gewoon hoe het moet wezen behalve de mensen,die waren helemaal wit. cj was wit, peds waren wit en alle andere personages waren ook gewoon helemaal wit en in een interior is iedereen zwart. dus ik heb alles nagekeken en alle systeemvereisen komen gewoon overeen, dus hij zou het moeten doen. als iemand een idee heeft van hoe dat kan komen kan je me dan ff helpe, bedankt Reageren
Basssss Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Wit betekend dat de texture mist. Je zult dus moeten herinstalleren. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Update eerst maar even de drivers van je videokaart op de internetsite v/d fabrikant v/d videokaart. Zoals nvidia.com en ati.com, succes. Reageren
cerdjee4 Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Wit betekend dat de texture mist. Je zult dus moeten herinstalleren. dat heb ik al een paar keren geprobeerd, dit is al de derde keer dat ik em installeer en doet het nog steeds niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.