Michael_Scofield94941 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Hey, Ik vraag me af of het mogelijk is om een mod voor GTA III in de mod Liberty City voor San Andreas te kunnen zetten. Dus dat je een GTA III mod in GTA SA hebt, maar dan in de Liberty City mod voor GTA SA. Dus eigelijk, een GTA III mod in de LC mod voor GTA SA. Begrijpen jullie wat ik bedoel ? Reageren
Beagle Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Kan wel, je moet het converten. Bij elk onderdeel ligt dat natuurlijk anders, voor aangepaste objecten kan je de DFF -geloof ik- gewoon al in SA gebruiken maar de TXD moet je als San Andreas opslaan. Scripting moet je opnieuw doen. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Kan wel, je moet het converten. Bij elk onderdeel ligt dat natuurlijk anders, voor aangepaste objecten kan je de DFF -geloof ik- gewoon al in SA gebruiken maar de TXD moet je als San Andreas opslaan. Scripting moet je opnieuw doen. Dus eigelijk moet je de hele mod bijna opnieuw maken ? Reageren
Beagle Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Je kan een aantal dingen gewoon gebruiken, want de "indeling" voor Vice City/III en SA is bijna hetzelfde. Maar bijvoorbeeld scripting zal je opnieuw moeten doen, en TXD's opnieuw opslaan en dergelijke. Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Zou jij of iemand anders het even in stappen kunnen uitleggen ? Dat is gemakkelijker, aangezien ik nog maar een beginnende modder ben Reageren
Beagle Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Zelf heb ik weinig (eigenlijk geen) ervaring met GTA III en Vice City modificeren, maar het converteren van models is "vrij" gemakkelijk. Er zijn een paar tutorials voor conversie van Vice City naar San Andreas (GTA III ongeveer hetzelfde). Scripting zal lastiger gaan, ik heb er geen verstand van. Reageren
Puma Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 (bewerkt) Zou jij of iemand anders het even in stappen kunnen uitleggen ? Dat is gemakkelijker, aangezien ik nog maar een beginnende modder ben Je geeft zelf het antwoord al. Als beginnende modder moet je niet eens aan zo'n project beginnen. Je moet hiervoor alle soorten van modding van SA goed beheersen: scripting, modeling, data-files en kennis over hoe het spel denkt, functioneert en handelt. Bewerkt: 14 januari 2010 door Puma Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Zou jij of iemand anders het even in stappen kunnen uitleggen ? Dat is gemakkelijker, aangezien ik nog maar een beginnende modder ben Je geeft zelf het antwoord al. Als beginnende modder moet je niet eens aan zo'n project beginnen. Je moet hiervoor alle soorten van modding van SA goed beheersen: scripting, modeling, data-files en kennis over hoe het spel denkt, functioneert en handelt. Ok, laat dan maar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.