Jump to content

[REL|SA] Botsauto

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Botsauto

Gemaakt door Jarynator.

Mijn eerste mod!

Gemaakt met Sketchup.

Vervangt de caddy.

gallery20.jpg

voorkant

gallery27.jpg

achterkant

gallery25.jpg

interieur

cj1.jpg

met CJ

Sketchup screens:

botsauto4.jpg

botsauto3.jpg

botsauto1.jpg

--> donwload <--

Veel plezier, en laat me weten wat je ervan vind!

Bewerkt: door jarynator
  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jarynator

5

• Beagle

2

• MaxVito

1

• Nissan

1

Geplaatst:

Die is perfect, op de UV mapping bij het interieur na. Carcols, specular, dirt map.. Ziet er helemaal prima uit, weinig op aan te merken. Ga zo door :tu:.

Geplaatst:

Het ziet er zelfs heel SA-achtig uit, ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.

Maar het is net alsof dat voertuig al altijd in SA heeft gezeten, zo goed vind ik het, proficiat hiermee en KUTGW :tu: .

Geplaatst: (bewerkt)

Zeker goed voor een van je eerste mods. Heb je een paar screens vanuit SketchUp en eentje met CJ erin? Paar puntjes waar je misschien nog aan kunt werken (opbouwende kritiek :bier: ).

• Het geheel is van boven gezien nog vrij 'vierkant'. Probeer het geheel wat 'ronder' te maken.
  • De textures van het 'interieur' moeten niet nog simpeler worden. Wel goed om te zien dat je SA textures gebruikt!
  • Probeer de volgende keer nog wat meer detail toe te voegen. Denk hierbij aan logo's en/of nummers, maar ook bijvoorbeeld een randje om de lichten, om de rand van de 'kuip' etcetera. Dit soort dingen geven je mod/model net even wat meer extra's.

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Allemaal hartstikke bedankt voor al het positieve commentaar.

Ja, dit is mijn eerste mod, maar ik heb al redelijk wat ervaring met Sketchup.

Puma, ook bedankt voor je opbouwende kritiek, ik zal het zeker meenemen naar mijn volgende project.(Wat dat ook mag worden.)

Geplaatst:

Ziet er wel lekker uit,misschien ga ik hem downloaden.Heel mooie gemaakt en het past echt in SA.

Nu moet je alleen nog maar een botsautobaan (of zoiets). :D

Geplaatst:

Hij is erg mooi, past echt in SA, geen. Het ziet er een beetje grunge uit, als je naar sommige auto's in SA kijkt, die helemaal van de grond zijn opgebouwd, lijkt het meer op IV.

Geplaatst:

Heel mooi gemaakt!

Het is dat SA:MP geen mods ondersteunt, anders had ik allang een bots-server :klap:

(uiteraard met toestemming :engel:)

Geplaatst:

Leuk! Nu kan ik echt botsen met een botswagen en niet met die Golfwagen.

Mooi voor je eerste mod kan je ook goed gebruiken voor bijvoorbeeld MTA, maar dat is extra.

Leuke mod en ik kan er wel mee om gaan! ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:

erg leuk

als ik sa weer aan de praat weet te krijgen ga ik m downloaden :D

wat overwrite ie? of kan je dat zelf in stellen ((al heeeel lang geen mod meer gedaan)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...