Jump to content

[REL|SA] Botsauto

Recommended Posts

Geplaatst:

erg leuk

als ik sa weer aan de praat weet te krijgen ga ik m downloaden :D

wat overwrite ie? of kan je dat zelf in stellen ((al heeeel lang geen mod meer gedaan)

Bedankt!

Hij overwrite de caddy, dat is het golfkarretje.

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jarynator

5

• Beagle

2

• MaxVito

1

• Nissan

1

Geplaatst:

Ik heb hier nog niet op gereageerd, maar moet toch ook even mijn complimenten geven voor deze mod. Erg mooi model, en prachtig geconverteerd naar SA. Het past er echt perfect in, je zou zo zeggen dat de botsauto standaard in SA zit. :tu:

Geplaatst:

Knap werk! :klap:

Mooie textures, ook de 'modder' die erop zit, verder ziet het model er goed uit :)

Zou je willen vertellen welke plug-ins je hier voor gebruikt hebt? (Ik ga er vanuit dat je plug-ins gebruikt hebt.)

Voor een van je eerste mods vind ik het een super geslaagde mod! Ik kijk uit naar je volgende mods (als die komen :puh:)..

Geplaatst:

Nogmaals, allemaal heel erg bedankt.

--> Aan ZaroX: Ik heb voor het Sketchup deel geen plug-ins gebruikt, alles is met de hand (muis) gemaakt.

In 3ds-max heb ik alleen Kam's script gebruikt.

• 5 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hey geweldige mod :puh:, Ik zelf ben nu op een camping in italie en heb echt niks te doen :-(

dus ik dacht laat ik ook iets gaan maken, het is al bijna helemaal af maar ik vraag me nu af hoe ik die auto van mij in gta sa kan krijgen.

Ik zou heel graag willen weten welke convert manier (tutorial) hiervoor is gebruikt.

Alvast bedankt voor de moeite! ^_^

*sorry DaBeast voor het posten van de fotos*

Bewerkt: door opacool6
  • 2 weken later...

Redelijk mooi gedaan maar ik snap gewoon niet waarom iemand die 3ds max op zijn computer heeft staan (daar ga ik toch van uit omdat je 3ds max nodig hebt om mods in gta te krijgen) toch sketchup zou gebruiken om te modellen.

Bewerkt: door wannes12
Geplaatst:

Redelijk mooi gedaan maar ik snap gewoon niet waarom iemand die 3ds max op zijn computer heeft staan (daar ga ik toch van uit omdat je 3ds max nodig hebt om mods in gta te krijgen) toch sketchup zou gebruiken om te modellen.

Omdat hij misschien niet weet hoe dat werkt. En Google Sketchup makkelijker vind.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Omdat hij misschien niet weet hoe dat werkt. En Google Sketchup makkelijker vind.

Ja klopt ik vind sketchup makkelijker/fijner werken, ik ben niet heel goed in 3ds max :puh:

• 3 weken later...

Kan iemand mij helpen hoe je auto's in gta sa kan zetten? trouwens deze mod wil ik ook graag maar ik weet niet hoe

Bewerkt: door grandtheftautolover
Geplaatst:

Kan iemand mij helpen hoe je auto's in gta sa kan zetten? trouwens deze mod wil ik ook graag maar ik weet niet hoe

Er staan genoeg tuts in de Master Tutorial List.

• 5 maanden later...
  • 9 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...