Jump to content

Beeld schud heen en weer


Donald-Duck

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb laatst gta IV gekocht en een nieuwe computer gekocht. Liep allemaal lekker, paar patches geïnstalleerd want het het spel deed soms heel traag, maar dat is verholpen. En nu heb ik het probleem dat mijn beeld heen en weer schud. Is dit een fout ofzo? Mijn computer kan hem makkelijk aan, maar voor de zekerheid even de specs:

Amd Athlon II X4 620 (2,6ghz)

Club3d 9800gt green edition

4 gig geheugen

windows 7

Gta is legaal maar niet te spelen zo. Hoe kun je dit oplossen?

edit:de auto geeft ook nog automatisch gas

Bewerkt: door Donald-Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Bij een illegaal spel van GTA: IV vertoond hij schuddend beeld en automatisch gas, het lijkt er dus op dat je een illegaal spel hebt. Maar aangezien je zegt van niet geloof ik je, waarom zou je immers daarover liegen? Heb je wel de juiste specs voor het spel anders zou ik niet weten waaraan het zou kunnen liggen.. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt idd voor bij n illegaal spel, maar ik heb ook wel ns gehad dat mn beeld schommelde en mn auto automatisch explodeerde terwijl ik het spel origineel heb. Ik had het spel toen opnieuw geinstalleerd en toen deed hij het weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Op Google kon ik dit vinden:

Er zijn 3 manieren GTA IV te starten

1. dubbel-klik GTAIV.exe

2. dubbel-klik LaunchGTAIV.exe

3. Klik op "Play" in de Social Club.

Ik weet niet wat jij altijd doet (Waarschijnlijk de onderste) maar probeer die andere twee eens.

Een andere oplossing was een crack voor de nieuwste patch te downloaden, maar misschien wordt dan je legale key wel geblacklist, ook mogen we je hier niet aan zo'n crack helpen, dus die oplossing zou ik ontwijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Op securom is, om dit te verhelpen, een tool gepubliceerd die securom voor dat bepaalde spel fixt, het kijkt of je je spel legaal hebt enzo, en als hier een ja op komt zal deze hem fixen. Dit heeft bij mij ook geholpen, als dit het niet deed had ik 2 uur meoten verspillen aan gta4 herinstalleren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...