voodootje29 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Hallo, Ik speel de game nu al een tijdje.(GTA4) Na een keer op youtube filmpjes te hebben gekeken, ben ik erachter gekomen dat ik een aantal dingen mis in mijn speelscherm. Het enigste wat in mijn speelscherm staat is de kaart, verder niets. Er zou ook een ammunition en plaatsnamen + radiozender en meer...? moeten staan. Ik heb boekjes bekeken, waar geen reet in staat en op de site van rockstar wordt ik ook niet veel duidelijker. Ik heb al een hoop instellingen geprobeerd maar kan hem niet gevonden krijgen om het te activeren. Kunnen jullie mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Display > Radar op 'on', HUD op 'on' en dat zou moeten werken. Overigens is je topic héél moeilijk te begrijpen, ikzelf heb het twee keer moeten lezen alvorens het te begrijpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 dat klopt, je ammo enzo verdwijnt na een tijdje, als je een wapen selecteert komt dit ook tevoorschijn. Als je geld uitgeeft of erbij krijgt word je geld ook weer weergegeven enzovoort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King of San Andreas Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 dat kan je ook helemaal uitzetten,of is dat alleen op de xbox360? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 dat kan je ook helemaal uitzetten,of is dat alleen op de xbox360? je kunt het helemaal uit zetten door gewoon hud op off te zetten(of iets dergelijks) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.