jvj Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Hey, ik heb vanalles uitgezocht enzo en ik heb ergens een logboek op mijn pc gevonden. En er is elke dag een problee met het aanzetten en uitzetten van mijn pc (volgens die log) Wat kan ik doen? Reageren
jvj Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Niemand die iets weet over dit stom logboek? Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 dit is heel makkelijk, we kunnen je neit helpen, we weten nu dat die errors er zijn, maar wat is de foutcode? Reageren
jvj Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 (bewerkt) Juist, je hebt gelijk. Nummer 1 en 2 gaan over de opstarterror en 3 en 4 over de uitschakelerror. Bij opstarten is er een probleem met een product van Hauppage. Dat is mijn tv tuner. Ik kan met een antenne namelijk tv kijken naar mijn pc, maar ik breek ze elke keer weer af, dus misschien denkt de pc: oei geen tv signaal, terwijl de antenne niet is aangesloten? Bewerkt: 12 januari 2010 door jvj Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.