Cryde Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Ben niet zo'n ochtendmens, en ik kan 's ochtends als ik naar school moet nooit op tijd uit bed komen. Vanochtend bijvoorbeeld: Ik zet mijn wekker, en laat hem vervolgens 25 minuten lang iedere minuut nog een keer aflopen. En nóg had ik iedere keer zoiets van 'hmm ja, toch nog maar even blijven liggen'. Dus als iemand tips heeft ofzo.. bedankt. (Ik drink nog geen koffie btw, en het liefst ook geen energy drink bij mijn ontbijt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Sta altijd tien minuten op voorhand op, zo kan je nog eventjes genieten van je ochtend. Een koude douche wil ook wel eens helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Je wekker een uur voor laten lopen, dat als de wekker gaat je helemaal de tering schrikt omdat je denkt dat het al zo laat is. Of je wekker 5 meter verder zetten en zodra ie afgaat je dus moet opstaan om em uit te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Ikzelf heb echt totaal geen moeite met vroeg opstaan, en sta vrijwel elke dag rond zes uur 's ochtends op, ook in het weekend. Sterker nog, ik kan juist totaal niet uitslapen. Zodra ik wakker word ben ik ook echt wakker, en als ik dan voldoende slaap heb gehad, lukt het me ook niet meer om opnieuw in te slapen. Vervelend vind ik het niet, want aan een paar uurtjes slaap heb ik ruim voldoende. Wat betreft je probleem; het is het beste om vlak voordat je naar bed gaat geen drukke activiteiten meer te ondernemen, omdat je hoofd dan nog vol prikkels en gedachten zit als je er eenmaal in ligt. Je kunt het beste even iets rustigs doen, zodat je lichaam alvast tot rust komt en je daardoor sneller in slaap valt. En dat sneller slapen heeft weer als gevolg dat je de volgende ochtend eerder uitgerust bent. Daarbij is het ook handig om te bedenken dat wanneer je eerder opstaat, je veel meer tijd hebt om rustig te ontbijten, je spullen in te pakken, en daarna zelfs nog even kunt ontspannen. Veel succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cryde Geplaatst: 11 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Sta altijd tien minuten op voorhand op, zo kan je nog eventjes genieten van je ochtend. Een koude douche wil ook wel eens helpen Ik zet mijn wekker een half uur van te voren Koude douche.. meh Je wekker een uur voor laten lopen, dat als de wekker gaat je helemaal de tering schrikt omdat je denkt dat het al zo laat is. Of je wekker 5 meter verder zetten en zodra ie afgaat je dus moet opstaan om em uit te zetten. 'k Heb mijn mobiel (wekker dus) een keer achter de verwarming, achter mijn bed gelegd. Werkte ook niet echt Wat betreft je probleem; het is het beste om vlak voordat je naar bed gaat geen drukke activiteiten meer te ondernemen, omdat je hoofd dan nog vol prikkels en gedachten zit als je er eenmaal in ligt. Je kunt het beste even iets rustigs doen, zodat je lichaam alvast tot rust komt en je daardoor sneller in slaap valt. En dat sneller slapen heeft weer als gevolg dat je de volgende ochtend eerder uitgerust bent. Daarbij is het ook handig om te bedenken dat wanneer je eerder opstaat, je veel meer tijd hebt om rustig te ontbijten, je spullen in te pakken, en daarna zelfs nog even kunt ontspannen. Vroeg naar bed gaan heb ik ook al *vaak* geprobeerd. Helpt wel iets, maar ook niet echt veel De motivatie om eerder uit bed te komen is er ook wel.. alleen niet 's ochtends, als het er op aan komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King of San Andreas Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 je werker toon regelmatig veranderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) Ik gebruik ook me telefoon, misschien als je moeder vroeg opstaat kan die je gewoon uit bed trommelen. En als je een beetje technisch bent aan gelegd kan je ook dit proberen: Werken de BB codes niet meer ofzo..? :O Nou ineens wel. Bewerkt: 11 januari 2010 door game~skater Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Een lijn amfetamine nemen Gewoon vroeg naar bed gaan en je ritme aanpassen. Als ik moet werken moet ik half 6 op en er zijn dus dagen dat ik 8 uur 's avonds naar bed ga maar hierdoor sta ik wel redelijk uitgerust op. Het kan wel vervelend zijn om je ritme aan te passen. Ik heb dit op een niet zo gezonde manier gedaan; nacht overslaan (heb ik niet zo'n moeite mee ) zodat ik de volgende dag kan slapen wanneer ik wil omdat ik toch verrot ben. Dit heb ik zo vaak gedaan tot ik vanzelf vroeg ging slapen =] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Sta altijd tien minuten op voorhand op, zo kan je nog eventjes genieten van je ochtend. Een koude douche wil ook wel eens helpen Ik zet mijn wekker een half uur van te voren Koude douche.. meh Je wekker een uur voor laten lopen, dat als de wekker gaat je helemaal de tering schrikt omdat je denkt dat het al zo laat is. Of je wekker 5 meter verder zetten en zodra ie afgaat je dus moet opstaan om em uit te zetten. 'k Heb mijn mobiel (wekker dus) een keer achter de verwarming, achter mijn bed gelegd. Werkte ook niet echt Wat betreft je probleem; het is het beste om vlak voordat je naar bed gaat geen drukke activiteiten meer te ondernemen, omdat je hoofd dan nog vol prikkels en gedachten zit als je er eenmaal in ligt. Je kunt het beste even iets rustigs doen, zodat je lichaam alvast tot rust komt en je daardoor sneller in slaap valt. En dat sneller slapen heeft weer als gevolg dat je de volgende ochtend eerder uitgerust bent. Daarbij is het ook handig om te bedenken dat wanneer je eerder opstaat, je veel meer tijd hebt om rustig te ontbijten, je spullen in te pakken, en daarna zelfs nog even kunt ontspannen. Vroeg naar bed gaan heb ik ook al *vaak* geprobeerd. Helpt wel iets, maar ook niet echt veel De motivatie om eerder uit bed te komen is er ook wel.. alleen niet 's ochtends, als het er op aan komt. hoelaat moet je maximaal opstaan? ik moet maximaal om half 8 opstaan maar ik sta vaak 6 uur op en dan zet ik mijn wekker half 6 zodat ik 6 uur me nest uit kom maar als ik geen zin heb slaap ik door(niet echt slapen maar meer genieten van een warm bedje) tot maximaal half 8 dus kan ik nog 2 uur slapen na die 2 uur in bed hebben gelegen zonder slapen gaat het bij mij wel goed zonder dat ik een kut gevoel heb als ik opsta. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Er zijn van die wekkers die niet de normale tuut tuut tuut of tring geluid hebben. maar die gebruik maken van verschillende geluidseffecten. Bijv een explosie of een misthoorn of een nuclear alarm toon. Wedden dat als die afgaan je gelijk wakker ben ? Een vriend van mij heeft dat, En hij laat mij altijd een alarmgeluid kiezen zonder dat hij het weet. Dus als de alarm afgaat denkt hij dat er echt iets aan de hand is. het werkt iig wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Ik ken het probleem. Ik drukte 's ochtends ook altijd de wekker uit om me vervolgens weer om te draaien en verder te slapen. Maar sinds ik mijn telefoon (die ik als wekker gebruik) altijd aan de andere kant van m'n kamer leg, moet ik wel mijn bed uitkomen en dat werkt bij mij wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Ik denk dat het komt omdat je nog laat zit te computeren of te gamen. Ik doe dit ook altijd voordat ik ga slapen en ik kan ook niet echt wakker worden. En idd, rustige dingen doen voor het slapen. Een boek lezen ofzo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Sex is ook een goede overigens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doesthematter Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Of slaap gewoon met je gordijnen open... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Ik heb een zeer klote manier voor je die voor mij ook helpt. Er zijn wekkers die echt de meest erge toon ooit generen (en hard). Van dit word je geheid wakker en je wilt dat ding zo snel mogelijk afzetten door dat kabaal. Zet je wekker ergens ver weg van je bed. Wat er dus gebeurt: Pombidompidom. Het is 7 uur. De wekker gaat en jij vliegt als een bezetene je bed uit om dat ding uit te zetten. Je slaapt nog voor 90% en het is donker dus het is kut om dat ding te vinden. Ook leuk is dat je lichaam nog in de 'slaap-mode' staat en in 1 keer actief moet worden. Dit resulteert in flauwvallen maar dat wendt wel Duik niet meteen je bed weer in, maar ga je aankleden en probeer zonder te vallen de trap af te komen. Dit kan ook zo nu en dan nog tot ongelukjes lijden, maar dat is weer een leuke uitdaging. Dit is weliswaar niet de meest veilige manier om wakker te worden, maar het helpt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.