Jump to content

cod 4 pc dannyrobijn

Recommended Posts

Geplaatst:

Budget: zo cheap mogelijk ( heb nu 100 euro maar dat red ik zeker niet :D

Doel: cod spelen (voor als ik niet op mijn xbox kan

Desktop of laptop: maakt eigenlijk niks uit maar het liefst een desktop

Merk pc of samengesteld: samengesteld dan maar

Benodigde randapparatuur: een dvdrom lade

Besturingssysteem: w7 / w xp

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: mijn muis toetsenbord scherm en cod4 en mw2 cdtje

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: maakt niks uit (amd is wel goedkoper

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: alternate

Extra koeling (voor overklokkken)?: geen nodig (ookal zijn kleurtjes wel leuk)

overige infoik heb nu een pc gevonden van 650 euro deze dus650 euro

(zo moet ik dit toch doen?)

Geplaatst: (bewerkt)

Budget: zo cheap mogelijk ( heb nu 100 euro maar dat red ik zeker niet :D

Doel: cod spelen (voor als ik niet op mijn xbox kan

Desktop of laptop: maakt eigenlijk niks uit maar het liefst een desktop

Merk pc of samengesteld: samengesteld dan maar

Benodigde randapparatuur: een dvdrom lade

Besturingssysteem: w7 / w xp

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: mijn muis toetsenbord scherm en cod4 en mw2 cdtje

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: maakt niks uit (amd is wel goedkoper

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: alternate

Extra koeling (voor overklokkken)?: geen nodig (ookal zijn kleurtjes wel leuk)

overige infoik heb nu een pc gevonden van 650 euro deze dus650 euro

(zo moet ik dit toch doen?)

Kzal eens voor je kijken, doe het wel bij Azerty omdat ik die site gewoon overzichtelijker vindt.

alstublieft.

CPU: quadcore

RAM: 2x2 GB

HDD: 500 GB

videokaart HD4850

incl windows 7 64-bit.

incl assemblage

=1&product[238502]=1&product[232977]=1&product[235982]=1&product[236334]=1&product[35577]=1&product[72619]=1&product[7517]=1&product[235625]=1&product[236551]=1"]Klik

Bewerkt: door QinX
Geplaatst:

Hij zij zo cheap mogelijk, nou het kan best goedkoper -.-

Kzal ff wat samenstellen

Ga mij niet de les lezen he. Hij verwijst zelf naar een PC van 650 euro dus maak een een PC van 650 euro.

Ik had er ook 1 van 300 euro kunnen maken, maar daar vroeg hij niet naar.

Geplaatst:

Hij zij zo cheap mogelijk, nou het kan best goedkoper -.-

Kzal ff wat samenstellen

Ja, natuurlijk kan het nog 20x cheaper, maar dan krijg je geen Quad Core en 4850.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan ook een Dual core pakken, voor COD heb je niet persé een Quad core processor nodig. En een HD4770 kaart voldoet ook, bespaar ook nog een beetje op de case (die imo kots en kots lelijk is), dan zak je in tot 650.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Je kan ook een Dual core pakken, voor COD heb je niet persé een Quad core processor nodig. En een HD4770 kaart voldoet ook, bespaar ook nog een beetje op de case (die imo kots en kots lelijk is), dan zak je in tot 650.

Natuurlijk kan dat.

Je kan ook voor een single core gaan. en je kan ook voor een HD4360 gaan. punt is je kunt alles wel slechter pakken en dan kost het geheel nog maar 300 euro

Geplaatst:

Nee, alles lekker duur maken is zinvol. Wat heb je aan een Quad Core als je alleen COD4 speelt? Niets. Met een snelle Dual Core kun je dat ook prima. Sterker nog, een Phenom II X2 545 is sneller in games dan de Athlon II X4 die jij hebt, en hij is goedkoper. En een HD4770 is ook echt meer dan genoeg. Presteert ongeveer gelijk aan een HD4850, maar is ook weer een tientje goedkoper. (Of koop de HD4830 van Ikt over) De behuizing kan ook goedkoper. Tenzij hij hem echt mooi vind, maar dat lijkt me stug. Op het geheugen kun je ook nog een tientje besparen. Al met al scheelt het al gauw 50 á 60 euro, en lever je qua peformance heel weinig in. En als je hem dan ook nog eens zelf ik mekaar zet, of iemand in je omgeving kan vinden die dat voor je wilt doen, ben je helemaal goedkoop uit.

Geplaatst:

Nee, alles lekker duur maken is zinvol. Wat heb je aan een Quad Core als je alleen COD4 speelt? Niets. Met een snelle Dual Core kun je dat ook prima. Sterker nog, een Phenom II X2 545 is sneller in games dan de Athlon II X4 die jij hebt, en hij is goedkoper. En een HD4770 is ook echt meer dan genoeg. Presteert ongeveer gelijk aan een HD4850, maar is ook weer een tientje goedkoper. (Of koop de HD4830 van Ikt over) De behuizing kan ook goedkoper. Tenzij hij hem echt mooi vind, maar dat lijkt me stug. Op het geheugen kun je ook nog een tientje besparen. Al met al scheelt het al gauw 50 á 60 euro, en lever je qua peformance heel weinig in. En als je hem dan ook nog eens zelf ik mekaar zet, of iemand in je omgeving kan vinden die dat voor je wilt doen, ben je helemaal goedkoop uit.

Stel het dan even samen zou ik zeggen.

Ik probeer zelf alleen te zorgen dat het toekomst gericht is. overigens is de kast die ik heb gekozen gewoon even snel gepakt.

En natuurlijk kun je beter een dualcore met L3 cache nemen inplaats van een quadcore zonder atm.

Maar dit jaar en de jaren die gaan volgen zal de quadcore zonder cache toch meer voordeel bieden dan die snelle dualcore.

en je zou inderdaad voor de HD4770 kunneen gaan, maar de nieuwe HD5670 is net iets tragen maar wel goedkoper.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...