RoL0 Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 Iets meer geheugen, misschien. Maar voor mij niet merkbaar meer geheugen. Je kan nu wel allemaal feiten gaan opnoemen, maar ik denk dat de topic starter eerder blij is met ervaringen Ja, daarom zeg ik dat mijn ervaring is dat 64 bit ietje meer gebruikt, en dat dat in bepaalde situaties merkbaar KAN zijn. Voor jou dus niet, voor mij wel. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Ik wil nou echt eens weten waarom er steeds over 64-bit gezegd wordt dat er vele programma's het er niet op doen, op m'n broer z'n Windows 7 Home Premium 64-bit werkt gewoon alles, ook oude spelletjes zoals Combat Flight Simulator 2. Reageren
ikt Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Ik wil nou echt eens weten waarom er steeds over 64-bit gezegd wordt dat er vele programma's het er niet op doen, op m'n broer z'n Windows 7 Home Premium 64-bit werkt gewoon alles, ook oude spelletjes zoals Combat Flight Simulator 2. Windows XP 64bit compability Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Ok, dus ik ga de 64 bit bestellen. Dan alleen nog 64 bit drivers installeren en klaar. Dan doe ik later nog een upgrade naar 4GB RAM. Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Ok, dus ik ga de 64 bit bestellen. Dan alleen nog 64 bit drivers installeren en klaar. Dan doe ik later nog een upgrade naar 4GB RAM. waarom neit direct meer? in that case is 64 bit nutteloos, je hebt een zwaarder besturingssysteem en zwaardeere programmas, kortom die 1GB werkt dan alleen maar nadelig, ga dan direct naar 6 ofzo Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Ok, dus ik ga de 64 bit bestellen. Dan alleen nog 64 bit drivers installeren en klaar. Dan doe ik later nog een upgrade naar 4GB RAM. waarom neit direct meer? in that case is 64 bit nutteloos, je hebt een zwaarder besturingssysteem en zwaardeere programmas, kortom die 1GB werkt dan alleen maar nadelig, ga dan direct naar 6 ofzo Weet je dat zeker? Ik bedoel dat kost toch wel wat meer enzo... en ik zie toch best wel veel mensen met 64 bit die maar 4GB hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.