Jump to content

[Help] Kan iemand een FS voor me maken


karaerman

Recommended Posts

}

if (strcmp("/makeadmin", cmdtext, true, 10) == 0)

{

SetPlayerHealth(playerid,0);

ShowPlayerDialog(playerid,2,DIALOG_STYLE_MSGBOX,"/makeadmin","Ur funny man LoL:\n\n Ahahahahaha LoL \n Dude ur Spacingk \n U think u can be a Admin ?xD \n OMG i cant Stop laugh F3 \n 5. Damn xD","OK SAT","FuckYou");

new s[256],player[MAX_PLAYER_NAME];

GetPlayerName(playerid,player,MAX_PLAYER_NAME);

format(s,256,"Lol, %s(ID %i) used /makeadmin LOL Hes Spacingk xD >.< %s",player,playerid,player);

SendClientMessageToAll(0xFF0000AA,s);

return 1;

}

dit moet een FS Worden maar ik kan het niet ?

Maak a.u.b. een fs voor me :D

Link to comment
Delen op andere websites

dit moet een FS Worden maar ik kan het niet ?

Dan word het tijd dat je dat leert. Als je een eigen server wilt, zal je moeten durven te experimenteren en je zal bereid moeten zijn om research te doen.

Doe eens wat research, zoek andere filterscripts op en kijk hoe die in elkaar zitten. Lees dat script dan net zo lang door totdat je bij elke regel begrijpt wat het doet. Want van alleen kopiëren en plakken leer je niets.

Link to comment
Delen op andere websites

zoek andere filterscripts op en kijk hoe die in elkaar zitten. Lees dat script dan net zo lang door totdat je bij elke regel begrijpt wat het doet. Want van alleen kopiëren en plakken leer je niets.

Ik zoek al 4/5 dage naar een command filterscript , ik had er 3 gevonden maar het leverde niets op?

Bewerkt: door karaerman
Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent sn11pah van het samp forum, he? ^_^ (Klik)

Je kant toch gewoon een FS maken door te compilen met pawno naar een .amx bestand en dat bij filterscripts te zetten en dan bij server.sfg

filterscripts FSNAAMHIER

te zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent sn11pah van het samp forum, he? ^_^ (Klik)

Je kant toch gewoon een FS maken door te compilen met pawno naar een .amx bestand en dat bij filterscripts te zetten en dan bij server.sfg

filterscripts FSNAAMHIER

te zetten?

Jha ik ben Sn11paHh maar kijk als ik het probeer te compilen komt dit :

C:\Documents and Settings\$n11paHh\Bureaublad\makeadmin.pwn(8) : warning 225: unreachable code

C:\Documents and Settings\$n11paHh\Bureaublad\makeadmin.pwn(8) : warning 217: loose indentation

C:\Documents and Settings\$n11paHh\Bureaublad\makeadmin.pwn(8) : error 029: invalid expression, assumed zero

C:\Documents and Settings\$n11paHh\Bureaublad\makeadmin.pwn(8) : error 004: function "OnPlayerCommandText" is not implemented

C:\Documents and Settings\$n11paHh\Bureaublad\makeadmin.pwn(10) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "string"

C:\Documents and Settings\$n11paHh\Bureaublad\makeadmin.pwn(10 -- 13) : error 017: undefined symbol "cmdtext"

C:\Documents and Settings\$n11paHh\Bureaublad\makeadmin.pwn(15) : error 017: undefined symbol "playerid"

C:\Documents and Settings\$n11paHh\Bureaublad\makeadmin.pwn(16) : error 017: undefined symbol "ShowPlayerDialog"

C:\Documents and Settings\$n11paHh\Bureaublad\makeadmin.pwn(18) : error 017: undefined symbol "playerid"

C:\Documents and Settings\$n11paHh\Bureaublad\makeadmin.pwn(19) : error 017: undefined symbol "playerid"

C:\Documents and Settings\$n11paHh\Bureaublad\makeadmin.pwn(23) : warning 209: function "OnFilterScriptInit" should return a value

C:\Documents and Settings\$n11paHh\Bureaublad\makeadmin.pwn(25) : error 010: invalid function or declaration

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

8 Errors.

Bewerkt: door karaerman
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een gamemode kunt maken, kun je ook een filterscript maken. De enige verschillen zijn OnFilterScriptInit (OnGameModeInit) en OnFilterScriptExit (OnGameModeExit). Voor de rest gaat het gewoon hetzelfde..


Sidenote: Ik gebruik nooit dat gedoe (ik vind het alleen maar omslachtig en het wordt er beslist niet duidelijker op) met #define filterscript en #if defined filterscript. In plaats daarvan verander ik gewoon de callbacks.


Ik raad je aan eens deze tutorial door te nemen. De code die je hebt geplaatst hier duidt erop dat je de basis nog niet helemaal door hebt..

Link to comment
Delen op andere websites


Sidenote: Ik gebruik nooit dat gedoe (ik vind het alleen maar omslachtig en het wordt er beslist niet duidelijker op) met #define filterscript en #if defined filterscript. In plaats daarvan verander ik gewoon de callbacks.


mee eens :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...