gtaloser Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ik hbe gta sa gekocht maar het spel is echt heel schokerig hoe los ik dit op want zo kan ik echt niet spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaaky Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 zou helpen als je je specs post. Als je niet weet hoe dat moet? start > uitvoeren > dxdiag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 hier is het als plaatje: microsoft windows xp home edition nederlands systeemfabriek: AOPEN_ systeemmodel: AWRDACPI BIOS: award modulerBIOS v6 procesoor: Intel pentium 4 cPU 1.70GHz geheugen: 512 MB ram wisselbestand: 178MB dixet verise: 9.0 is dit genoeg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 Heb je Direct X versie 9.0C of een oudere versie 9? Als je niet 9.0C hebt kan GTA SA niet goed werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 kan je even de url geven van waar ik hem kan downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 kan je even de url geven van waar ik hem kan downloaden Die staat op de DVD van San Andreas zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ik zie hem nergens staan maar kan het ook aan mijn driver liggen want die heb ik nog nooit upgedate weet iemand hoe dat moet en waar dat kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Memphis27 Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Dit is Memphis27 met ongeveer dezelfde problemen. GTA SA loopt gewoon niet soepel. Heb zo'n beetje alles geprobeert, instellingen in het spel, instellingen van mijn PC maar niets schijnt te werken. En het vreemde is dat het lijkt alsof het spel het beste loopt in z'n hoogste instellingen maar dan nog loopt ie heel schokkerig en ik heb geen idee waardoor het kan komen. Maar als iemand iets kan zeggen hierover dan hoor ik het heel graag.......heb niet voor jan lul anderhalf jaar zitten wachten op dit spel. Het wordt vooral erg als er veel actie in beeld is........gaat ie steeds trager lopen Voor het gemak zijn hier mijn specs van mijn systeem: Pentium 4 2.0 GHz 512 MB RAM Geforce Ti 4200 128MB Standaard Soundcard 240 GB harddisk (je zou toch denken dat het spel het zou doen maar toch niet) Dus als iemand een suggestie heeft, hoor ik het heeeeeeel graag Memphis27 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Memphis27 Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) Ben vergeten te vermelden dat alle drivers volgens mij goed zijn, directx9 is geinstaleerd en het geluid werkt gewoon goed. Dus graag suggesties want ik sta te springen om het spel te spelen Memphis27 Bewerkt: 17 juni 2005 door Memphis27 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 ff opnieuw instaleren en dan ook ff kijke of hij ook directx 9.0c installeerd, als hij dat niet automatis doet moet je die ff handmatig instaleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Memphis27 Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Volgens mij werkt dat niet, weet zeker dat directx9 is geinstalleerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Volgens mij werkt dat niet, weet zeker dat directx9 is geinstalleerd Je had hier toch al een topic over geopend? Kan je daar beter verder gaan. @ gtaloser: Stop je DVD in je DVD-rom en wacht totdat hij vanzelf opstart. Onder 'Play GTA San Andreas' staat dan 'Install DirectX9c'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.