SWYV Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) hoi, ik was zo nieuwsgierig naar een mod dat de interieur van twee savehouses om te bouwen naar clean, propere interieurs maar als ik ingame wil spelen, en tijdens het laden van gta4 crasht ie steeds dus ik denk aan om enkele bestanden (liefst originele 1.0.4.0 bestanden) terug te vervangen en hopen dat ie weer doet NU denken sommigen van jullie zeker - waarom had ie geen back up gemaakt? - waarom niet GTA IV herinstalleren oke hier enkele antwoorden; - ik was iets te vrolijk om mijn GTA IV savehouses nieuwe interieur te installeren dus dacht ik niet echt aan om back ups te maken (biggest mistake) - GTA IV herinstalleren? zal lastig gaan want ik heb meer dan 100verschillende mods geïnstalleerd oa auto's, textures voor gebouwen, een hoop scripts zoals .asi bestanden, ... dus heb ik niet echt goesting om GTA4 te herinstalleren als ik morgenavond (20u) geen volgende bestanden ontvangd heb of gedownload ga ik hem maar herinstalleren het gaat om de volgende bestanden - bedroom.img (+- 2mb) - details.img (+- 22mb) - dining.img (+- 3,13mb) - electrical.img (+- 3,80mb) - kitchen.img (+- 8,94mb) - soft.img (+- 2,70mb) te vinden in deze map: X:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\data\maps\props\residential - homes_2.img (+- 30,8 of 30,9mb) te vinden in deze map: X:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\data\maps\interiors\generic ik hoop echt dat ik mijn GTA IV opnieuw kan spelen morgen avond dankzij jullie hulp Bewerkt: 11 januari 2010 door SWYV
Beagle Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Je kan je aanvragen het best hier posten.
Recommended Posts