Jump to content

Kan Gta 4 niet installeren


The Brasco

Recommended Posts

Ik heb Gta 4 vandaag binnengekregen via bol.com. Het is een 'Live' versie volgens het hoesje (geen idee what the difference is).

Als ik de CD1 in mijn computer doe krijg ik het scherm wat je op bijgevoegd document 1 ziet, een paar rare Chinese tekens en onderin 2 balkjes. Ik heb op het linker balkje gedrukt en hierdoor installeerde ik Rockstar Games Social Club.

Nu begrijp ik niet waarom het van die rare Chinese letters zijn, want ik kon tijdens het installeren wel Engelstalig kiezen. Nu wilde ik het spel zelf installeren, krijg ik weer dat rare Chinese scherm (document 1), klik ik weer op het linkerbalkje, komt het scherm van document 2 te voorschijn: ''Your system is incompatible with %P. Please follow the link below for more information.'' Klik ik op die link gebeurt er niks. Dus ik druk op finish gebeurt er ook niks.

Dat mijn systeem niet goed genoeg voor GTA is, is echt onzin, heb een vrij nieuwe Dell XPS game pc aangeschaft, die COD4 moeiteloos speelt.

Kan iemand me helpen met dit probleem? Verheug me namelijk al tijden om dit te spelen.

post-82352-126329802173.jpg

post-82352-126329802902.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer Service pack 1 voor Vista, die heb je blijkbaar nog niet, maar die heb je wel nodig voor GTA IV. Overigens is COD4 veel minder zwaar dan GTA IV, dus verwacht nu ook geen high, tenzij je écht een goede PC hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer Service pack 1 voor Vista, die heb je blijkbaar nog niet, maar die heb je wel nodig voor GTA IV. Overigens is COD4 veel minder zwaar dan GTA IV, dus verwacht nu ook geen high, tenzij je écht een goede PC hebt.

Dit heeft geholpen, bedankt! Je hebt inderdaad gelijk, GTA loopt ontzettend langzaam op high, zo langzaam dat ik niet eens de instellingen kan veranderen.

Processor: Intel Core Duo CPU 3.00 GHZ

Geheugen: 4 GB

Videokaart: nVidia GeForce GTX 8800 (768mb)

Link to comment
Delen op andere websites

Zet in ieder geval de draw distance zo laag mogelijk. Dat is erg zwaar voor je processor om te berekenen. In principe moet die processor GTA IV goed aankunnen op medium-high, maar dan niet met een grote draw distance. Shadow density ook zo laag mogelijk houden, op de 2 ofzo. Dan loopt het gelijk stukken beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Zet in ieder geval de draw distance zo laag mogelijk. Dat is erg zwaar voor je processor om te berekenen. In principe moet die processor GTA IV goed aankunnen op medium-high, maar dan niet met een grote draw distance. Shadow density ook zo laag mogelijk houden, op de 2 ofzo. Dan loopt het gelijk stukken beter.

Wat is precies de Draw Distance? :puh:

Is dat de View density?

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een vraag, waarom kunnen de controls niet worden veranderd?

Op de pc versie gaat dit nu wel dankzij de nieuwe patch. Dit geld alleen voor het toetsenbord, ik wou zelf de helikopter-controls voor gamepad wijzigen maar dat ging niet :N

Maar er moet wel een manier voor zijn, als je heel goed kan modden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja kan naar het Menu gaan door op Esc te drukken. Ga dan naar rechts, naar Controls en dan Keyboard/Mouse Options en klik dan op Custom Mapping, Hier kan je zelf instellen wat je wilt. Let op! Niet alle control's gaan samen. Als je de knoppen van San Andreas met het vliegen wilt gebruiken, moet je je mobiel instellingen bijvoorbeeld op het Num-pad zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...