CrackerzElite Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 (bewerkt) Het leek me wel een keer leuk een contest te houden waarbij ieder z'n beste plaatje laat zien. Dit kan dus een pre-made zijn .. Het mag allemaal, jij mag kiezen wat je je beste sig vind. Dus wie wilt, post je sig en dan begin ik de poll. >>> Door .Levi.: Stem door middel van een post in het topic. Duidelijk en zonder spoilers. De reden waarom we deze regel hebben ingevoerd is om fraude gevallen via de poll te voorkomen. Doordat het lid persoonlijk zijn stem moet uitbrengen wordt dat risico verkleint.<<< Bewerkt: 12 januari 2010 door .Levi.
Flokkert Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 (bewerkt) Bewerkt: 23 februari 2010 door folkerthoog
-Matthijs- Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 Leuk initiatief, maar voor een contest is het te mager. Eén grote ronde is een beter idee. Mocht je nog van plan zijn dit te organiseren, werk dit dan iets beter uit en neem contact op met .Levi of mij.
Recommended Posts