MAD_STUNTER Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Hoi, Nou ik zit dus vast bij die *)#(*%)@(%* autoschool bij dat je over zo'n schans moet en een alley oop moet maken. Nou die alley-oop lukt dus wel maar ja, dat landen gaat altijd fout...! Kan iemand maybe helpuh? Greeetzzz! Reageren
martijnn Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Je moet gewoon het pijltje links in gedrukt houden en je ziet dat hij dan wel rolt. Reageren
CrossY Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Beetje vreemde missie idd, maar opeens is het goed... gewoon vaak proberen, weinig aan uit te leggen of te helpen Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Mij lukte het ook eerst niet...maar toen keek ik eens goed naar het voorbeeld filmpje en ik zag dat die auto er helemaal op het randje overheen reed. Daarna deed ik dat ook en het lukte me toen direct. Dus helemaal over het randje van de schans rijden. Reageren
Bollino Geplaatst: 15 juni 2005 Rapport Geplaatst: 15 juni 2005 Hoi,Nou ik zit dus vast bij die *)#(*%)@(%* autoschool bij dat je over zo'n schans moet en een alley oop moet maken. Nou die alley-oop lukt dus wel maar ja, dat landen gaat altijd fout...! Kan iemand maybe helpuh? Greeetzzz! ja alles gaat goed maar dan dat landen je moet proberen dat als je op de grond komt dat je tegen stuurt maar niet te veel anders rol je de andere kant op en idd veel oefenen en dan gaat het uiteindelijk goed heb ik ook moeten doen en nu is het gelukt succes B) Reageren
MAD_STUNTER Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 Ik zit nu dan op school maar zal thuis wel weer proberen, aan Eclipse de tip heb ik wel wat aan en de laatste ook wel. Dus hopelijk lukt het! Bedankt alvast en spreek jullie later nog wel! Greetz Reageren
t0mmyb0y Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Gaat alles goed de draai in de lucht de landing maar dan zie ik dat er 0% eind score is :S edit: Ik weet het al ik gaf te VEEl tegenstuur waardoor ik een stukje te ver doorreed maar je moet precies tegenover de schans landen nu in 1 keer 98% Bewerkt: 1 juli 2005 door t0mmyb0y Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Ik weet dat ik een oud topic gebruik, maar het is wel beter dat als iedereen een eigen topic opend dat het niet goed is daarom typ ik hiier maar in. Met de autoschool ben ik nu alles aan het goud halen maar dat lukt mij niet! Je meot bij 1 missie van de autoschool zegmaar moet je zoveel rondjes rijden om goud te halen binnen zoveel seconden.. heeft iemand tips want het lukt me telkens net niet! en de alley loop ook niet k heb de filmpjes al gekeken van alles goud scholen.. maar die is goed maar bij sommige dingen lukt ut net neit! Wie heeft tips geef ze alsjublieft Ruurd31 suc6 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) In dit topic staan filmpjes waarin je kan zien hoe je goud haalt. Anders kun je je savegame in het Savegame Aanvraag Topic zetten, dan kan iemand anders de rijschool goud uitspelen voor je. Bewerkt: 5 oktober 2005 door Gunslinger Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Maar als je in de lucht ben moet wel het gas loslaten dan rolt ie beter Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Maar als je in de lucht ben moet wel het gas loslaten dan rolt ie beter hoe gaat dat landen dan.. om de goud te krijgen? dan rol je door of je staat scheef enzo? Alvast bedankt! Veel oefenen baat kunst denk ik;) :'D Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Nou je moet er naartoe gassen beide wielen egt op het randje dan snel het gas loslaten want dan rolt hij beter Reageren
the master gamer Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 en om goud te halen moet je ook nog precies goed recht neer komen maar dat is aardig moeilijk Reageren
Dizzee Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 en om goud te halen moet je ook nog precies goed recht neer komen maar dat is aardig moeilijk Om beter te landen, moet je wanneer je de grond raakt, pijltje naar voor drukken. Dan heb je veel minder kans om door te rollen of op je hoofd te belanden. Reageren
holsappel Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 mensen wie weet hoe de 1e missie van de autoschool moet...telkens als ik w of s indruk, is het gelijk afgelopen bvd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.