claud Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Ik heb een paar cheats gebruikt op een savegame maar nu weet ik niet of ik alle trophies nog kan halen als ik een savegame start waar ik niet in heb gecheat. Moet ik nou de hele savegame eruit halen en op mijn cleane savegame verder? claud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Je kan de Achievements gewoon halen op de Clean Savegame hoor, die is niet verbonden met de eerste. Je zult de Savegame waar je in hebt gecheat dus niet moeten verwijderen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Die savegame waarin je hebt gecheat hoef je niet te verwijderen, dat mag natuurlijk wel. Zolang je in dat cheat-vrije spel maar geen schadelijke cheats gebruikt. Niet alle cheats blokkeren trophies / achievements, kijk op WikiGTA welke schadelijk zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Die savegame waarin je hebt gecheat hoef je niet te verwijderen, dat mag natuurlijk wel. Zolang je in dat cheat-vrije spel maar geen schadelijke cheats gebruikt. Niet alle cheats blokkeren trophies / achievements, kijk op WikiGTA welke schadelijk zijn. Eigenlijk blokkeren alle cheats 1 trophy Key To The City Speel GTA IV voor 100% uit. als je cheats gebruikt kan je het spel nog maar 99,9% uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 99,9% is alleen van toepassing bij VC, je kan met cheats gewoon IV tot op 100% uitspelen hoor . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 (bewerkt) Die savegame waarin je hebt gecheat hoef je niet te verwijderen, dat mag natuurlijk wel. Zolang je in dat cheat-vrije spel maar geen schadelijke cheats gebruikt. Niet alle cheats blokkeren trophies / achievements, kijk op WikiGTA welke schadelijk zijn. Eigenlijk blokkeren alle cheats 1 trophy Key To The City Speel GTA IV voor 100% uit. als je cheats gebruikt kan je het spel nog maar 99,9% uitspelen Er blokkeren wel meer Achievements / Trophies: - Cleaned The Mean Streets - Finish Him - One Man Army - Walk Free En ik geloof dat een Achievements / Trophies niet nodig is voor de 100% Bewerkt: 12 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Ik zou toch zweren dat je hem 99,9% daarvoor maar kan uitspelen als je cheats gebruikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Ik zou toch zweren dat je hem 99,9% daarvoor maar kan uitspelen als je cheats gebruikt. Zoals je wel zal hebben gemerkt is dit dus niet zo, het had natuurlijk gekunt maar dit is alleen het geval in VC . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Ik had gehoord, ik ben niet zeker dat het zo is. Maar als je op een savegame hebt gecheat en je slaagt het op en je herlaad die savegame waarop je hebt gecheat terug dan zou je de trophy's/archievements nog kunnen halen. @Kenny-Petrovic: Zoals Hearv94 zei cheats beïnvloeden je progress niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2010 Ik vind het wel komisch dat om de zoveel tijd iemand komt die heeft gecheat en dan in alle paniek hier komt vragen of hij/zij alle achievements/trophies nog wel kan halen. Het staat volgens mij toch duidelijk op WikiGTA... Maar dat ff terzijde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.