Jump to content

Wat doe je het liefst en het meest


jvj

Gelieve maar 2 vakjes in te vullen  

31 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat speel je het liefst

    • De single player met of zonder missies
      13
    • De multiplayer met of zonder doel
      4
    • Zowel single player als multiplayer
      14
  2. 2. En wat speel je het meest

    • single player
      20
    • multiplayer
      6
    • beide
      5


Recommended Posts

Ben jij een echte sociale onlinegamer? Of ontdek je liever op je eentje de virtuele wereld van Liberty City?

Zit je uren online te chatten en teammissies te spelen? Of vind je Niko Bellic's levensverhaal spelen veel interessanter?

Laat het weten in deze poll.

Ik speel het liefst en het meest single player

JVJ

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het meest Multiplayer(TBoGT dan) maar de Singlepalyer is ook TOP ! :tu:

Lekker naar EE zoeken vind ik leuk(ook al vind ik nooit iets en ik kan het niet :7 )

Of ik rij op mijn Hexer door LC :klap: (TLaD)

:tu: Leuk topic !

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel de laatste tijd de single player van The Ballad of Gay Tony omdat ik deze simpel weg nog niet zo goed ken. Maar in het verband met mijn clan speel ik vaker de multiplayer mode. Ik heb dus voor beide gestemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is misschien niet het meeste geschikte topic hier voor maar ik zal kijken of ik je een korte uitleg kan geven.

Ik heb alleen wel de orginele GTA en niet de Episodes of Liberty City disk, als je die heb dan weet ik niet zeker of je met mijn uitleg wel verder komt.

Zorg er eerst voor dat je xbox live GOLD heb, Dit is een abonnement wat je in staat stelt spellen online te spelen.

Vervolgens start je GTA IV op als je the ballad of gay tony heb geïnstalleerd vraagt hij het automatisch of je deze episode wilt spelen. Bij the lost and damned moet je een nieuw spel starten, of een oude lost and damned save game laden.

Daarna open je in game je telefoon. Dan zie je in het hoofd menu een knop multiplayer.

Dat selecteer je en vervolgens kom je in een submenutje waar ranked, costum match player model en nog een aantal andere dingen staan.

Als je een ranked match wil spelen (hier verdien je achievements mee) dan kies je ranked.

Als je custom match kiest dan kan je zelf een spel naar keuze aanmaken.

Bewerkt: door LXZ-76
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel alleen single player. Gewoon lekker de stad verkennen, maar ook lekker racen en m'n eigen records verbreken. Multiplayer lijkt me ook wel leuk, maar door een technisch probleem kan ik alleen online als ik de X-box rechtstreeks met een lange kabel op de modem aansluit en dat zou dus betekenen dat ik de PC van internet moet onthouden, en dat waardeert m'n vrouw meestal niet :N Dus totdat dat is verholpen, blijf ik offline, wat GTA betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Single player speel ik regelmatig maar die heb ik al 3x uitgespeeld en gaat de lol er nu wel een beetje vanaf, multiplayer ben ik echt aan verslaafd speel het 4/5uurtjes per dag en dan voornamelijk TDM,DM,HMN en FM. (game op de ps3)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is misschien niet het meeste geschikte topic hier voor maar ik zal kijken of ik je een korte uitleg kan geven.

Ik heb alleen wel de orginele GTA en niet de Episodes of Liberty City disk, als je die heb dan weet ik niet zeker of je met mijn uitleg wel verder komt.

Zorg er eerst voor dat je xbox live GOLD heb, Dit is een abonnement wat je in staat stelt spellen online te spelen.

Vervolgens start je GTA IV op als je the ballad of gay tony heb geïnstalleerd vraagt hij het automatisch of je deze episode wilt spelen. Bij the lost and damned moet je een nieuw spel starten, of een oude lost and damned save game laden.

Daarna open je in game je telefoon. Dan zie je in het hoofd menu een knop multiplayer.

Dat selecteer je en vervolgens kom je in een submenutje waar ranked, costum match player model en nog een aantal andere dingen staan.

Als je een ranked match wil spelen (hier verdien je achievements mee) dan kies je ranked.

Als je custom match kiest dan kan je zelf een spel naar keuze aanmaken.

Dankje, maar dat was juist hetgene wat ik wél wist .. Het enige wat mij niet lukt is online te komen .. Ik heb nogsteeds die maand XBOX live gold tegoed, die je krijgt aan het begin als je je xbox koopt .. maar als ik dan probeer online te komen geeft ie foutmeldingen ...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...