Kloep Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 (bewerkt) Hey mensen, ben na een tijdje weer eens met Photoshop begonnen. Wat vinden jullie van deze sig? V2: Bewerkt: 14 januari 2010 door Kloep Reageren
Emaitroy Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 het zelfde als je vorige signature alleen dan met 'n leuke achtergrond en een paar leuke effectjes erin dus ik vin d het niet heel erg interessant.... Reageren
Dakendak Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 het zelfde als je vorige signature alleen dan met 'n leuke achtergrond en een paar leuke effectjes erin dus ik vin d het niet heel erg interessant.... Je mag een sig niet op z'n vorige beoordelen . Ik vind het heel mooi gemaakt. Alles past bij elkaar,... 10/10! Reageren
Kloep Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 @ Emaitroy: Mijn vorige sig was enkel de foto van internet gehaald, en dan in het juiste formaat gemaakt. Nu heb ik er daadwerkelijk een signature van gemaakt. @ Dakendak: Dank je wel! Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 13 januari 2010 Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Niet echt veel op aan te merken, alleen is de render soms wat hoekig en ik zou die c4d(?) bij haar heup áchter de render doen ipv er voor. 8/10 Reageren
Kloep Geplaatst: 13 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2010 Dank je voor je rate. Heb in deze V2 wat hoekjes weggehaald en de effecten achter de render gezet. Hopelijk is hij nu wat beter. V2: Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Ja goed dat je het aangepast hebt Ik geef je nu een 9.5/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Ik vind de V2 erg mooi, aleen vind ik sommige effecten niet echt passen., de tekst is erg mooi en de dame, die is prachtig, al met al een 8/10 Reageren
.NightFlower Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Naar mijn mening sluit de achtergrond niet mooi aan met de render. De kleuren van de render komen niet voor in de achtergrond, waardoor het plaatje niet één mooi geheel wordt. Verder vind ik de strepen op de achtergrond wat nonchalant staan, beetje druk overkomen naar mijn idee. Ik denk dat een smudge achtergrond er veel beter bij zou staan, dat oogt ook wat rustiger. Ook jammer dat je de render niet hebt ingeblend, ik zie na goed kijken enkel wat vage strepen over de render heen komen. De tekst vind ik wel heel mooi en misstaat niet , erg mooi font uitgekozen en goed geplaatst. Kortom aan creativiteit ontbreekt het zeker niet en je hebt weer eens wat uitgeprobeerd , alleen vind ik persoonlijk het resultaat niet helemaal top geworden. Succes met je verdere sigs! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.